Ksi±¿ka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WK£ WNT WSISIZ
B³yskotliwo¶æ to za ma³o! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? Onepress 33.00z³ 23.43z³
Autor: Matt Haig
ISBN: 83-246-0112-0
Ilo¶æ stron: 160
Data wydania: 03/2006
Dlaczego niektóre strony tworzone w gara¿u przez grupy zapaleñców podbijaj± ¶wiat, a milionowe inwestycje internetowe upadaj±? Czy istnieje jaki¶ schemat sukcesu firmy internetowej? Oczywi¶cie, i to niejeden, tyle ¿e nie ma sensu powielaæ go w prosty sposób - sukces Amazon.com nie oznacza, ¿e zarobisz miliony, je¶li otworzysz e-ksiêgarniê. Pomys³ mo¿e wypaliæ, pod warunkiem ¿e dostosujesz go do swojej bran¿y, firmy, bud¿etu i rynku. Krótko mówi±c, je¶li chcesz zarobiæ na internecie, potrzebujesz w³asnej strategii e-biznesu.
Celem Twojej strategii e-biznesu nie musi byæ podbój ¶wiata. Byæ mo¿e bêdziesz u¿ywaæ internetu do zdobywania informacji o rynku. Mo¿e potrzebujesz bazy adresów i skrzynki e-mailowej, aby szybciej i taniej pozyskiwaæ klientów. A mo¿e chcia³by¶ wzbogaciæ podstawow± dzia³alno¶æ firmy o wymiar elektroniczny?
Ju¿ teraz Twoja firma jest w sieci: wysy³asz e-maile, dostajesz oferty drog± elektroniczn±, a czê¶æ Twoich klientów robi zakupy przez internet. Wykorzystaj to do w³asnych celów. Ale najpierw przeczytaj tê ksi±¿kê i dowiedz siê wiêcej o e-biznesie.
- Badanie rynku internetowego
- Dystrybucja produktów w sieci: programy partnerskie i strategie cenowe
- Marketing w sieci: jak zaistnieæ w wyszukiwarkach www, zbieraæ adresy klientów i mierzyæ skuteczno¶æ e-promocji
- Transakcje internetowe: systemy p³atno¶ci online, bezpieczeñstwo
- Zasady projektowania stron www
- Technologie przysz³o¶ci: portale g³osowe, P2P, XML, 3G
Rozdzia³y:
1. Przygotowanie firmy do dzia³alno¶ci internetowej (9)
- Nowy podzia³ w biznesie (9)
- "Klikokracja" internetu (11)
- B±d¼ przygotowany (12)
- O ksi±¿ce (14)
2. Pocz±tek (17)
- ISP (17)
- Nazwy domen (19)
- Sprzeda¿ w sieci (20)
- Zasady dobrego projektowania witryn (24)
- Outsourcing w projektowaniu stron WWW (27)
- Integracja technologiczna (28)
- Doradztwo (30)
3. Twoja marka internetowa (31)
- Tworzenie spo³eczno¶ci (32)
- Witryny dla obola³ych oczu (34)
- Nie tylko logo (36)
- Ochrona marki (37)
- Potêga nowej marki (39)
4. Rynek (41)
- Zdefiniuj swój rynek (42)
- Rynki miêdzynarodowe (44)
- Boisko równe dla wszystkich (46)
- Wiêksza konkurencja (46)
- Parlez-vous dot.com? - mówienie jêzykiem Twojego rynku (47)
- Pomocna d³oñ (49)
- Dodawanie warto¶ci (53)
- Badanie odbiorcy sieciowego (54)
5. Kwestie finansowe (55)
- Sprzeda¿ produktów w sieci (55)
- Programy partnerskie (56)
- Sprzeda¿ powierzchni reklamowej (57)
- Nacisk na cenê (59)
- Jawno¶æ cen (60)
- Kwestie walutowe (60)
- Potencja³ zysku (62)
6. Klienci (63)
- Zaufaj mi, jestem firm± internetow± (dot.com) (64)
- Jak pozbyæ siê zahamowañ zwi±zanych z internetem (64)
7. Promocja (79)
- Reklama w sieci (79)
- Marketing poprzez wyszukiwarki (80)
- Marketing wirusowy (81)
- Skuteczny marketing wirusowy - piêæ zasad (84)
- Sieciowe PR (86)
- Marketing za zgod± (91)
- SPAM (91)
- Zbieranie adresów e-mail (92)
8. Mierzenie wyników (95)
- ROI czy RIP (96)
- Wyniki nienamacalne (98)
- Potrzeba dok³adno¶ci (100)
- Wyznaczniki ROI (103)
- ROI i handel elektroniczny (104)
- Co mierzysz? (105)
- Dzienniki dostêpu (107)
- Darmowe us³ugi ¶ledz±ce aktywno¶æ strony (108)
- Mierzenie rezultatów "miêkkich" (109)
- Mierzenie sukcesu w przysz³o¶ci (110)
- Ci±g³y proces (111)
9. Bezpieczeñstwo (113)
- Oceñ sytuacjê (114)
- Systemy p³atno¶ci (115)
- Hakerzy i firewall (116)
- VPN (116)
- Wirusy i robaki (117)
- Ochrona przed wirusami - rady (117)
- Fa³szywe ostrze¿enia (119)
- Oprogramowanie antywirusowe (120)
- Prywatno¶æ (120)
- Powiadom swoich klientów (122)
- Kwestie prawne (123)
- Plan awaryjny (124)
- Zagro¿enie wewnêtrzne (125)
- Outsourcing (126)
10. Przysz³o¶æ (129)
- SMS (129)
- Voice Portal (130)
- P2P (131)
- XML (135)
- 3G (136)
- Produkty informacyjne (137)
- Sieci biznesowe (138)
11. Nastêpne kroki (141)
S³ownik (145)
B³yskotliwo¶æ to za ma³o! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?
adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word
Ksiêgarnia Informatyczna zaprasza.