księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Efekty graficzne i animowane dla aplikacji Desktop Java Tworzenie atrakcyjnych programów         HELION          79.00zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Autor: Chet Haase, Romain Guy

ISBN: 978-83-246-1462-2

Ilość stron: 584

Data wydania: 10/2008

Informatyka jest dziedziną, która rozwija się w naprawdę szalonym tempie, a użytkownicy komputerów i konsumenci stawiają coraz większe wymagania wszelkim jej produktom. Oczywiście, to, co atrakcyjne, przyciąga, ale równie istotna jest łatwość korzystania z produktu czy intuicyjność jego użytkowania.

Współczesny klient oczekuje takiego właśnie idealnego połączenia. Jak tworzyć funkcjonalne, a jednocześnie efektowne aplikacje? Co powoduje, że klienci są zachwyceni i bawią się, używając aplikacji? O tym właśnie jest książka, którą trzymasz w rękach.

W książce „Efekty graficzne i animowane dla aplikacji Desktop Java. Tworzenie atrakcyjnych programów” autorzy w przystępny, a czasami zabawny sposób opisują dostępne technologie do tworzenia bogatych aplikacji. Czytając ją, nauczysz się, jak wykorzystywać grafikę i animację oraz w jakie efekty wyposażyć interfejs użytkownika, aby był naprawdę atrakcyjny.

Z tego podręcznika dowiesz się wszystkiego na temat podstawowych mechanizmów języka Java, Swing, Java 2D czy graficznych interfejsów użytkownika (GUI). Poznasz techniki tworzenia aplikacji z bogatym interfejsem użytkownika, którą będziesz mógł wykonać sam, poczynając od szkiców projektu, poprzez implementację różnych elementów, aż do porywającego końcowego efektu!

Rozdziały:

Część I: Podstawy grafiki i interfejsów GUI (33)

Rozdział 1. Biblioteki grafiki pulpitu dla języka Java - Swing, AWT oraz Java 2D (35)

Rozdział 2. Podstawy renderingu w Swing (39)

Rozdział 3. Podstawy grafiki (67)

Rozdział 4. Obrazy (115)

Rozdział 5. Wydajność (137)

Część II: Renderowanie zaawansowanej grafiki (173)

Rozdział 6. Przezroczystość (175)

Rozdział 7. Gradienty (201)

Rozdział 8. Przetwarzanie obrazu (219)

Rozdział 9. Szklany panel (243)

Rozdział 10. Panele warstwowe (255)

Rozdział 11. Zarządca rysowania (267)

Część III: Animacja (281)

Rozdział 12. Podstawy animacji (283)

Rozdział 13. Płynne przesunięcia (333)

Rozdział 14. Biblioteka Timing Framework. Podstawy (361)

Rozdział 15. Biblioteka Timing Framework. Funkcje zaawansowane (397)

Część IV: Efekty (439)

Rozdział 16. Efekty statyczne (441)

Rozdział 17. Efekty dynamiczne (477)

Rozdział 18. Biblioteka Animated Transitions (515)

Rozdział 19. Narodziny bogatego interfejsu użytkownika (547)


Efekty graficzne i animowane dla aplikacji Desktop Java Tworzenie atrakcyjnych programów

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.