księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Adobe Flash CS4/CS4 PL Professional Biblia         HELION          129.00zł   94.17zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Autor: Robert Reinhardt, Snow Dowd

ISBN: 978-83-246-2456-0

Ilość stron: 1192

Data wydania: 02/2010

Zawiera CD

Twarda oprawa

Program Flash to potężne, wielozadaniowe narzędzie, spełniające funkcje programu ilustracyjnego oraz edytora obrazów i dźwięków. Służy ono także do tworzenia bogatych w efekty specjalne animacji oraz rozbudowanych serwisów WWW.

Najnowsza wersja Flasha, CS4, oferuje wręcz nieograniczone możliwości: zapewnia wygodną współpracę z innymi narzędziami oraz bazami danych, a także zintegrowanie animacji z serwisami internetowymi. Nowości w CS4 to obsługa obiektów 3D oraz import projektów wraz z ich elementami z takich programów, jak Photoshop czy Illustrator.

Książka "Adobe Flash CS4/CS4 PL Professional. Biblia " zawiera pełny i szczegółowy opis tego programu - od podstaw jego obsługi do zaawansowanych technik programowania. Znajdziesz tu wiele praktycznych przykładów i wskazówek do natychmiastowego wykorzystania.

Dotyczą one integracji animacji i dźwięku w filmach. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się także, jak korzystać ze składników Flasha i szybko tworzyć dynamiczne aplikacje, obsługujące zmieniające się zbiory danych.

Poznasz również całość uaktualnionego kodu ActionScript 3.0, czyli najnowszej wersji, dostępnej w odtwarzaczu Flash Player 9 i późniejszych. Po prostu nauczysz się tworzyć wspaniałe, bogate w efekty specjalne i rozbudowane serwisy WWW!

Rozdziały:

Część I: Wprowadzenie do tworzenia witryn we Flashu (35)
Rozdział 1. Struktura Flasha (37)
Rozdział 2. Przegląd technologii sieciowych (53)
Rozdział 3. Planowanie projektów (69)

Część II: Środowisko Flasha (95)
Rozdział 4. Interfejs - podstawy (97)
Rozdział 5. Rysowanie we Flashu (145)
Rozdział 6. Symbole, instancje i biblioteka (205)
Rozdział 7. Kolor (247)
Rozdział 8. Praca z tekstem (275)
Rozdział 9. Praca z grafiką (313)

Część III: Animacja i efekty specjalne (361)
Rozdział 10. Sztuka ruchu (363)
Rozdział 11. Animacja i edytor ruchu (379)
Rozdział 12. Filtry, tryby mieszania, linie pomocnicze i maski (431)
Rozdział 13. Animacja postaci (471)

Część IV: Włączanie do filmu plików multimedialnych (511)
Rozdział 14. Dźwięk (513)
Rozdział 15. Importowanie grafiki (551)
Rozdział 16. Wyświetlanie obrazu wideo (593)

Część V: Interakcyjność w filmach Flasha (635)
Rozdział 17. Skrypty na osi czasu i obsługa zdarzeń (637)
Rozdział 18. Budowanie osi czasu i interakcji (663)
Rozdział 19. Pierwszy własny projekt we Flashu (677)

Część VI: Dystrybucja filmów Flasha (705)
Rozdział 20. Publikowanie filmów Flasha (707)
Rozdział 21. Integracja filmów Flasha ze stronami WWW (743)
Rozdział 22. Odtwarzacze i projektory (773)

Część VII: Wprowadzenie do języka ActionScript (785)
Rozdział 23. Podstawy pisania skryptów ActionScript (787)
Rozdział 24. Sterowanie klipami filmowymi (815)
Rozdział 25. Funkcje i tablice (847)
Rozdział 26. Interaktywność w klipach filmowych (865)

Część VIII: ActionScript w praktyce (895)
Rozdział 27. Animacja za pomocą ActionScriptu (897)
Rozdział 28. Współużytkowanie i ładowanie elementów (907)
Rozdział 29. Wysyłanie i odbieranie danych (945)
Rozdział 30. Formatowanie pól tekstowych i obsługa HTML (963)
Rozdział 31. Gra we Flashu (991)
Rozdział 32. Składniki Flasha (komponenty) (1019)
Rozdział 33. Budowanie składnika Flasha - galeria obrazów (1053)

Dodatki (1101)
Dodatek A: Płyta CD-ROM (1103)
Dodatek B: Autorzy przykładów i artykułów w ramkach (1107)
Dodatek C: Cyfrowy dźwięk - podstawy (1109)
Dodatek D: Cyfrowe wideo - podstawy (1117)


Adobe Flash CS4/CS4 PL Professional Biblia

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.