księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Godzina dziennie z Web Analytics Stwórz dobrą strategię e-marketingową         HELION          89.00zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Autor: Avinash Kaushik

ISBN: 978-83-246-1880-4

Ilość stron: 496

Data wydania: 03/2009

Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie, ile osób dziennie odwiedza Twój serwis lub blog? Jak długo przebywają w Twoim sklepie i która strona przyciąga najwięcej klientów? Jeżeli jesteś w stanie przytoczyć te dane, z pewnością korzystasz z narzędzi pozwalających na analizę ruchu na Twojej witrynie.

Jeżeli jednak nie masz bladego pojęcia, jak interpretować i wykorzystać te informacje, dzięki tej książce również i Ty zaczniesz efektywnie korzystać ze statystyk! Analizy ruchu na stronie oferuje wiele źródeł, jednak dopiero usługa uruchomiona przez Google Analytics w 2005 roku sprawiła, że zaawansowane narzędzia stały się dostępne dla przeciętnego webmastera.

Autor tej niezwykłej książki - Avinash Kaushik, pracownik firmy Google - pokaże Ci krok po kroku, jak opracować skuteczną strategię analizy danych internetowych. Przekonasz się, że wystarczy zaledwie godzina dziennie z Web Analytics, by znacznie poprawić wyniki oglądalności i dochody Twojego serwisu.

Dowiesz się między innymi, w jaki sposób zbierać dane do analizy, oraz poznasz dostępne analizy jakościowe. Ponadto zrozumiesz kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych oraz nauczysz się przeprowadzać tę analizę.

W kolejnych rozdziałach zapoznasz się także z dostępnymi miarami, analizą w obszarze wyszukiwania, sporządzaniem raportów czy też analizowaniem witryn z nurtu Web 2.0. Po przeczytaniu tej książki podejmowanie decyzji na podstawie dostępnych danych nie będzie dla Ciebie żadnym problemem!

Rozdziały:
Rozdział 1. Web Analytics dziś i jutro (31)
Rozdział 2. Zbieranie danych - znaczenie i możliwości (53)
Rozdział 3. Przegląd analiz jakościowych (83)
Rozdział 4. Kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych (109)
Rozdział 5. Podstawy analizy danych internetowych (133)
Rozdział 6. Miesiąc 1. Zgłębianie najważniejszych zagadnień z obszaru analizy danych internetowych (161)
Rozdział 7. Miesiąc 2. Analiza danych internetowych - szybki start (201)
Rozdział 8. Miesiąc 3. Analiza w obszarze wyszukiwania - wyszukiwanie wewnętrzne, SEO i PPC (235)
Rozdział 9. Miesiąc 4. Pomiar marketingu e-mailowego i wielokanałowego (263)
Rozdział 10. Miesiąc 5. Eksperymenty i testy związane z witryną - osiąganie znaczących skutków dzięki uwzględnianiu opinii klientów (283)
Rozdział 11. Miesiąc 6. Trzy sekrety praktycznej analizy danych internetowych (311)
Rozdział 12. Miesiąc 7. Analizy konkurencji i witryn z nurtu Web 2.0 (347)
Rozdział 13. Miesiąc 8. i następne. Rozwiewanie mitów z obszaru analizy danych internetowych (381)
Rozdział 14. Zagadnienia zaawansowane - analiza danych internetowych ze wspomaganiem (405)
Rozdział 15. Budowanie kultury opartej na danych - praktyczne kroki i najlepsze praktyki (457)


Godzina dziennie z Web Analytics Stwórz dobrą strategię e-marketingową

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.