Autor: Harvard Business School Press
ISBN: 83-7361-903-8
Ilość stron: 218
Data wydania: 11/2005
Twarda oprawa
Efektywna komunikacja w organizacji to jeden z podstawowych czynników wpływających na jej działanie. Umiejętność rozmawiania ze współpracownikami i podwładnymi to jedna z podstawowych umiejętności, które powinien posiadać dobry menedżer, niestety często lekceważona.
Menedżer, który potrafi w odpowiedni sposób przekazać swoje polecenia, cieszy się znacznie większym szacunkiem wśród personelu. Umiejętność komunikacji jest również niezbędna podczas prowadzenia zebrań i rozmów z kontrahentami.
"Harvard Business Review. Efektywna komunikacja" to zbiór ośmiu artykułów poświęconych komunikacji w organizacji, publikowanych w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie.
Czytając tę książkę, dowiesz się, jak ważna dla menedżera jest umiejętność słuchania ludzi oraz nauczysz się organizować i prowadzić zebrania, których uczestnicy nie będą się nudzić. Nauczysz się rozmawiać z personelem i rozwiązywać konflikty w zespołach zarządzających.
Rozdziały:
Słuchanie ludzi (7)
RALPH G. NICHOLS I LEONARD A. STEVENS
Jak poprowadzić zebranie? (31)
ANTONY JAY
Twórcze zebrania dzięki dzieleniu się władzą (65)
GEORGE M. PRINCE
Nikt nie ufa całkowicie szefowi (87)
FERNANDO BARTOLOMÉ
Wyćwiczona nieudolność (111)
CHRIS ARGYRIS
Ukryte komunikaty przekazywane przez menedżerów (129)
MICHAEL B. MCCASKEY
Jak dotrzeć do pracowników szeregowych i zmienić ich zachowania? (155)
T.J. LARKIN I SANDAR LARKIN
Konstruktywne konflikty w zespołach zarządzających (181)
KATHLEEN M. EISENHARDT, JEAN L. KAHWAJY I L.J. BOURGEOIS III
adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word
Księgarnia Informatyczna zaprasza.