Autor: Harvard Business School Press
ISBN: 83-7361-909-7
Ilość stron: 232
Data wydania: 09/2005
Twarda oprawa
Efektywne relacje międzyludzkie wewnątrz firmy i kontakty z klientami stanowią jeden z kluczowych czynników sprawnego działania przedsiębiorstwa. Umiejętność zarządzania relacjami międzyludzkimi i biznesowymi stanowi niezwykle ważny element kompetencji nowoczesnego menedżera.
Znajomość technik negocjacji jest przydatna podczas spotkań z klientami i kontrahentami, a umiejętność rozwiązywania konfliktów między pracownikami to gwarancja efektywnego działania firmy.
"Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów" to zbiór artykułów poświęconych sztuce negocjacji, publikowanych w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie.
Autorzy prezentowanych tu artykułów należą do grona najbardziej doświadczonych ekspertów w dziedzinie negocjacji i rozwiązywania konfliktów międzyludzkich. Czytając ich prace, dowiesz się, jak zarządzać zespołem, zażegnywać spory między pracownikami i negocjować z klientami. Znajdziesz tu studia przypadków oraz analizy ekspertów.
Rozdziały:
Zarządzanie różnicami (7)
WARREN H. SCHMIDT I ROBERT TANNENBAUM
Zespół, którego nie było (31)
SUZY WETLAUFER
Pogodzić skłócone zespoły (59)
ROBERT R. BLAKE I JANE S. MOUTON
Nie możesz pozwolić sobie na przegraną: negocjacje z klientami (89)
THOMAS C. KEISER
Negocjacje jako źródło przewagi konkurencyjnej (105)
DANNY ERTEL
Skąd biorą się tarcia na linii konsultanci - klienci? (133)
IDALENE F. KESNER I SALLY FOWLER
Pięć technik polubownego rozstrzygania sporów (165)
JOHN R. ALLISON
Rozstrzyganie sporów poza sądem: kiedy się to opłaca, a kiedy nie? (193)
TODD B. CARVER I ALBERT A. VONDRA
adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word
Księgarnia Informatyczna zaprasza.