księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Harvard Business Review Podejmowanie decyzji         Onepress          69.00zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 83-7361-915-1

Ilość stron: 216

Data wydania: 10/2005

Twarda oprawa

Nasze życie prywatne i zawodowe zależy w dużym stopniu od trafności naszych decyzji. Ich podejmowanie to proces składający się z etapów, które łatwo wyodrębnić i usystematyzować. Skuteczni menedżerowie wiedzą, kiedy decyzja ma opierać się na pewnych regułach, a kiedy musi zostać podjęta w sposób pragmatyczny, na podstawie faktów dotyczących konkretnego przypadku.

Szybkość podejmowania decyzji jest ważna, ale nie najważniejsza. Kluczowym elementem jest prawidłowa analiza problemu i wszystkich jego aspektów.

Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych sztuce podejmowania decyzji. Ukazały się one w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie.

Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania. W swoich artykułach opisują oni proces podejmowania właściwych decyzji w różnych okolicznościach, metody pokonywania różnic pomiędzy współpracownikami, sposoby racjonalnej analizy problemów oraz sytuacje, w których podejmowanie decyzji pod wpływem intuicji jest najlepszym rozwiązaniem.

Rozdziały:

Podejmowanie skutecznych decyzji (7)
PETER F. DRUCKER

Równe zamiany (ang. even swaps) - metoda racjonalnego osiągania kompromisu (29)
JOHN S. HAMMOND, RALPH L. KEENEY I HOWARD RAIFFA

Pokorne podejmowanie decyzji (55)
AMITAI ETZIONI

Bariery interpersonalne a proces podejmowania decyzji (71)
CHRIS ARGYRIS

Czy potrafisz dokonać analizy tego problemu? (113)
PERRIN STRYKER

Jak dokonać analizy tego problemu?

Część II ćwiczenia dla menedżerów (129)
PERRIN STRYKER

Myślowe pułapki, które prowadzą do złych decyzji (161)
JOHN S. HAMMOND, RALPH L. KEENEY I HOWARD RAIFFA

Kiedy należy zaufać przeczuciom? (189)
ALDEN M. HAYASHI


Harvard Business Review Podejmowanie decyzji

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.