księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy Kolejna odsłona         HELION          34.90zł   25.48zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Autor: Wojciech Kyciak

ISBN: 978-83-246-1889-7

Ilość stron: 192

Data wydania: 07/2009

Jeśli masz żyłkę do interesów, a posiadanie własnego punktu handlowego wydaje Ci się dobrym sposobem na biznes, na pewno doceniasz możliwości, jakie otwiera przed Tobą możliwość założenia sklepu internetowego. To świetna sprawa - nie musisz inwestować w drogi lokal przy ruchliwej ulicy, odpowiedni wystrój czy specjalny magazyn.

Handel w sieci możesz prowadzić z własnego mieszkania, nie musi on zajmować Ci całego dnia pracy, a to, co wymaga Twojego przemyślenia i starannego opracowania (oprócz wyboru branży i asortymentu), to wygląd i użyteczność witryny oraz jej miejsce w rankingach wyszukiwarek.

W książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona" znajdziesz wszystkie informacje dotyczące zakładania i prowadzenia sklepu internetowego - od pierwszych decyzji biznesowych, przez wybór oprogramowania, tworzenie strony WWW, wykorzystywanie narzędzi promocyjnych i analitycznych, aż po planowanie długofalowych kampanii reklamowych i sposoby skupiania wokół siebie społeczności zadowolonych klientów.

Dowiesz się więcej o roli wyszukiwarek, porównywarek i programów partnerskich, nauczysz się tworzyć szum medialny i redukować koszty przesyłek. Poznasz także wszystkie aspekty prawne związane z prowadzaniem działalności handlowej w Internecie!

Rozdziały:

Część I: Analizujemy (9)
Rozdział 1. Dlaczego kupujemy w sieci? (11)
Rozdział 2. W jaką branżę zainwestować? (15)
Rozdział 3. Sklep internetowy a asortyment (19)
Rozdział 4. Jak nazwać sklep? (23)
Rozdział 5. Analiza konkurencji: jak mocni są nasi konkurenci? (25)

Część II: Tworzymy (29)
Rozdział 6. Dobieramy oprogramowanie sklepowe (31)
Rozdział 7. Użyteczność (39)
Rozdział 8. Jak powstaje sklep internetowy? (49)
Rozdział 9. Grafika w sklepie internetowym (53)
Rozdział 10. Wersja mobilna (57)
Rozdział 11. Copywriting (59)
Rozdział 12. Podłączamy Google Analytics (63)

Część III: Promocja (69)
Rozdział 13. SEO (71)
Rozdział 14. SEM (77)
Rozdział 15. Porównywarki (81)
Rozdział 16. Programy partnerskie (83)
Rozdział 17. Dodatkowe sposoby promocji (85)
Rozdział 18. Promocja sprzedaży (89)
Rozdział 19. Gdy osiągniesz szczyt (91)
Rozdział 20. O dywersyfikacji promocji (97)
Rozdział 21. Planujemy kampanię reklamową (101)

Część IV: Działania na klientach (105)
Rozdział 22. Społeczność wokół sklepu internetowego (107)
Rozdział 23. Newslettery i mailingi (111)
Rozdział 24. Programy motywacyjne (115)
Rozdział 25. Segmentacja klientów w sklepie internetowym (121)
Rozdział 26. E-mail marketing w sklepie internetowym (125)

Część V: Logistyka (129)
Rozdział 27. Poczta Polska (131)
Rozdział 28. Firmy kurierskie (135)
Rozdział 29. Gospodarka magazynowa (141)
Rozdział 30. Proces wysyłki (145)
Rozdział 31. Przesyłki pobraniowe - bolączka e-sprzedawców (149)
Rozdział 32. Obsługa po sprzedaży (153)
Rozdział 33. Poszerzamy kanały dystrybucji - call center (155)
Rozdział 34. Zmiana nazwy - czy i kiedy zmienić? (159)
Rozdział 35. Szukamy inwestora i sprzedajemy sklep (163)

Dodatek A: Prawo w kontekście sklepu internetowego (169)


Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy Kolejna odsłona

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.