księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Projektowanie stron WWW Użyteczność w praktyce         HELION          59.00zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Autor: Marek Kasperski, Anna Boguska-Torbicz

ISBN: 978-83-246-1291-8

Ilość stron: 368

Data wydania: 12/2008

Prototypowanie to efektywna metoda pozyskiwania wiedzy o przyszłym serwisie na początku tworzenia witryny internetowej. Dzięki temu można sprawdzić, w jaki sposób klienci będą poruszać się po nowej stronie WWW, przeanalizować ich preferencje i oczekiwania. Prototypowanie jako specyfikacja jest istotne także dla działu kreacji i działu technologii (IT).

Programem umożliwiającym tworzenie prototypów w prosty sposób, zainstalowanym na większości komputerów klasy PC, jest PowerPoint - element pakietu Microsoft Office. Chociaż aplikacja ta służy przede wszystkim do tworzenia prezentacji, można wykorzystać ją do budowy interaktywnych prototypów stron.

Z książki „Projektowanie stron WWW. Użyteczność w praktyce” nauczysz się, jak tworzyć schematy witryn internetowych oraz interfejsów użytkownika tak, aby były zgodne z oczekiwaniami klientów. Poznasz wiele metod i narzędzi przydanych podczas prototypowania i tworzenia strony.

Zyskasz wiedzę na temat użytkownika, czyli tego, jak ludzie postrzegają świat, jak oddziałują na nich kolory, co przyciąga ich uwagę, jak dobierać elementy graficzne oraz typograficzne i - co najważniejsze - jak to wszystko wykorzystać podczas projektowania, a następnie tworzenia atrakcyjnej strony WWW.

Rozdziały:

Rozdział 1. Elementy strony WWW (23)
1.1. Układ strony (23)
1.2. Nawigacja (27)
1.3. Pozostałe elementy strony (39)
1.4. Graficzny interfejs użytkownika (44)
1.5. Reklama (63)
1.6. Typografia (71)
1.7. Kolory (113)
1.8. Grafika (150)
1.9. Projektowanie obsługi błędów (154)
1.10. Formularze (168)

Rozdział 2. Prototypowanie - metody i narzędzia (187)
2.1. Sortowanie kart (card sorting) (187)
2.2. Papierowe makiety (204)
2.3. Prototypowanie komputerowe (digital prototyping) (221)
2.4. Persony (252)

Rozdział 3. Badania wykorzystywane przy projektowaniu stron (263)
3.1. Badania jakościowe (263)
3.2. Testy funkcjonalności (268)
3.3. Clicktracking (284)
3.4. Testy A/B (292)
3.5. Eyetracking (298)
3.6. Badania z analizą statystyk (303)

Dodatek A Tomasz Karwatka, Projektowanie dla urządzeń mobilnych (331)
Scenariusze użycia i flowcharts (335)
Architektura informacji (337)
Prototypowanie (338)
Prototypowanie a urządzenia docelowe (341)
Projektowanie graficzne na bazie prototypów (341)
Wdrożenie a prototypowanie (343)
Testowanie serwisu mobilnego (346)

Dodatek B Tematyczna literatura polskojęzyczna (349)
Kognitywne podstawy projektowania (350)
Spis przydatnych narzędzi (351)


Projektowanie stron WWW Użyteczność w praktyce

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.