księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



SEO biblia         HELION          79.00zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Autor: Jerri L. Ledford

ISBN: 978-83-246-1786-9

Ilość stron: 408

Data wydania: 03/2009

Twarda oprawa

Skrót SEO (Search Engine Optimization) odnosi się do strategii takiego programowania i projektowania struktury witryny internetowej oraz dobierania jej treści, aby poprawić pozycję strony w wyszukiwarkach internetowych. Natomiast skrót SEM (Search Engine Marketing) określa płatne możliwości poprawienia miejsca strony w rankingach, takie jak linki sponsorowane.

Kolejnym sposobem na pozycjonowanie, zdobywającym coraz większą rzeszę zwolenników, jest wykorzystanie intensywnie rozwijającego się zjawiska, jakim są media społeczne. Wszystkie te działania mają jeden wspólny cel - wzrost liczby odwiedzin na Twojej stronie WWW.

Książka "SEO optymalizacja wyszukiwania. Biblia" to kompletny podręcznik, który zaprezentuje Ci najskuteczniejsze praktyki, związane z optymalizacją stron internetowych pod kątem ich wyszukiwania. Dowiesz się między innymi, jak działają poszczególne wyszukiwarki.

To pozwoli Ci zrozumieć, jakie czynniki powinieneś uwzględnić już przy projektowaniu struktury witryny. Nauczysz się automatyzować niektóre elementy optymalizacji, dobierać słowa kluczowe, opracowywać strategie dla linków sponsorowanych.

Dowiesz się także, jak analizować efektywność swoich działań, aby na bieżąco monitorować skuteczność poszczególnych metod. Dzięki zdobytej tu wiedzy bez problemu zoptymalizujesz swoją stronę i zastosujesz skuteczne strategie pozycjonowania, zwiększając tym samym popularność witryny i generowane przez nią dochody!

Rozdziały:

Część I: Zrozumienie SEO (23)
Rozdział 1. Podstawy wyszukiwarek (25)
Rozdział 2. Tworzenie planu SEO (39)

Część II: Strategie SEO (51)
Rozdział 3. Budowanie witryny dla SEO (53)
Rozdział 4. Słowa kluczowe a witryna (77)
Rozdział 5. Linki sponsorowane a SEO (89)
Rozdział 6. Maksymalizacja strategii PPC (113)
Rozdział 7. Jak zwiększyć efektywność słów kluczowych? (129)
Rozdział 8. Pojęcie i zastosowanie targetowania behawioralnego (139)
Rozdział 9. Zarządzanie kampaniami słów kluczowych i PPC (145)
Rozdział 10. Narzędzia i serwisy dotyczące słów kluczowych (163)
Rozdział 11. Używanie znaczników na stronie (179)
Rozdział 12. Treść jako element łamigłówki (189)
Rozdział 13. Rola linków i linkowania (203)

Część III: Strategie optymalizacji w wyszukiwarkach (217)
Rozdział 14. Dodanie witryny do katalogów (219)
Rozdział 15. Serwisy PFI (227)
Rozdział 16. Roboty wyszukiwarek (235)
Rozdział 17. Prawda o spamowaniu SEO (247)
Rozdział 18. Optymalizacja SMO (255)
Rozdział 19. Optymalizacja zautomatyzowana (265)

Część IV: Zarządzanie kampanią SEO (271)
Rozdział 20. SEO po uruchomieniu (273)
Rozdział 21. Analiza sukcesu (279)

Dodatki (287)
Dodatek A: Optymalizacja dla głównych wyszukiwarek (289)
Dodatek B: Wywiady branżowe (295)
Dodatek C: Oprogramowanie, narzędzia i zasoby SEO (357)
Dodatek D: Arkusze robocze (369)
Słowniczek (383)


SEO biblia

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.