księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Siła kreacji w reklamie Marka soczysta jak pomarańcza         Onepress          39.00zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Autor: Pat Fallon, Fred Senn

ISBN: 978-83-246-0974-1

Ilość stron: 280

Data wydania: 09/2007

Twarda oprawa

Dlaczego większość reklam nas wkurza, skłania do wyjścia po kanapkę albo kwaśnego spojrzenia na billboard? Esencja to w reklamie towar deficytowy. Iluzją jest myślenie, że reklama działa, jeśli po prostu emituje się ją przez wiele tygodni we wszelkich możliwych mediach. Konsumenci nie akceptują tego, co nie ma w sobie esencji. Czym jest esencja?

To motyw przewodni kampanii. To jeden genialny slogan, jeden nieodparcie pociągający motyw graficzny. Dzięki niej reklamowana marka staje się czymś, bez czego klienci nie chcą dłużej żyć. Takiego efektu nie zagwarantuje nawet największa medialna siła przebicia. To czwarty wymiar reklamy. O czym jest ta książka, czyli jak powstaje czwarty wymiar reklamy?

Pat Fallon i Fred Senn, zarządzający agencją Fallon Worldwide, wyciskają esencję z marek takich, jak Porsche, Starbucks, Nikon, Microsoft czy NBC. W tej książce Fallon i Senn piszą o kulisach odważnych kampanii reklamowych, które zbudowały świadomość znanych nam wszystkim marek. Omawiają zagadnienia takie, jak:

Rozdziały:

Rozdział pierwszy: Nowa definicja kreatywności w świetle zasad współczesnego marketingu (11)

Rozdział drugi: Zapobiec powszednieniu marki (37)
O tym, jak dzięki odpowiedniemu wykorzystaniu emocji Citibank uwolnił się od niebezpieczeństwa powszednienia

Rozdział trzeci: Walka o wizerunek marki (57)
O tym, jak linie United Airlines utrzymywały kontakt ze swoimi najważniejszymi klientami w momentach kryzysowych

Rozdział czwarty: Stworzyć i wykorzystywać przewagę w reprezentowanej kategorii (81)
O tym, jak sieć Holiday Inn stworzyła slogan, który pozwolił jej zdominować całą kategorię hoteli

Rozdział piąty: Przezwyciężyć poważne problemy z marką (101)
O tym, jak Skoda UK wykorzystała kpiny ze swojej marki

Rozdział szósty: Odmłodzić dojrzałą markę konsumencką (119)
O tym, jak stary korporacyjny symbol pomógł ożywić markę Lee Jeans

Rozdział siódmy: Odmłodzić dojrzałą markę B2B (143)
O tym, jak EDS uwolnił się od schematów marki B2B

Rozdział ósmy: Wybrać właściwy środek przekazu (163)
O tym, jak BMW wykorzystało Internet, by dotrzeć do kierowców

Rozdział dziewiąty: Promowanie grupy firm działających pod jedną marką (191)
O tym, jak Wyspy Bahama stały się atrakcyjną marką

Rozdział dziesiąty: Nowa koncepcja zaangażowania klientów (211)
O tym, dlaczego udział w rynku nie zależy już od siły przebicia marki

Rozdział jedenasty: Wnioski z naszych doświadczeń (235)
O tym, jak działać kreatywnie


Siła kreacji w reklamie Marka soczysta jak pomarańcza

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.