księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Spoty plakaty i slogany Jak tworzyć lubiane reklamy Wydanie II         Onepress          44.00zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Autor: Luke Sullivan

ISBN: 978-83-246-0044-1

Ilość stron: 312

Data wydania: 06/2007

Twarda oprawa

Bohater spotu z ekranu telewizora pluje nam w twarz i mówi: "Zrobiłem coś obrzydliwego. Nie lubicie tego, ale na zawsze to zapamiętacie!". Owszem, zapamiętamy i nawet będziemy kupować dany produkt w sklepach… ale nie chcemy takich reklam.

Nie znosimy reklam żałosnych, prostackich, głupawych, bezwartościowych i natrętnych. Żądamy reklam efektownych i przekonujących. Chcemy reklam, które zapamiętamy dlatego, że je polubimy.

My, twórcy pracujący w agencjach reklamowych, jesteśmy zobowiązani wydawać na świat takie właśnie reklamy. Musimy dokarmiać nasze koncepcje weną i techniką oraz metodycznie przechodzić od zarysów do końcowych efektów.

Ta książka to szkoła reklamy od kuchni. Jej autorem jest Luke Sullivan, laureat niezliczonych "Oscarów" branży reklamowej, należący do czołowej dziesiątki amerykańskich copywriterów. Sullivan podpowiada nam, jak odróżniać dobre koncepcje reklamowe od złych i raz na zawsze zakończyć erę bezsensownych spotów.

Oto jego wskazania:

Rozdziały:

Rozdział 1. Handlowcy nie muszą nosić garniturów w kratkę (13)
Sprzedaż bez wyprzedaży

Rozdział 2. Potrzebujesz tylko ostrego ołówka (31)
Kilka refleksji na temat pisania reklam

Rozdział 3. Czysta kartka (49)
Tworzenie reklamy - ogólne wskazówki

Rozdział 4. Zacznij od razu (95)
Tworzenie reklamy - kilka końcowych szlifów

Rozdział 5. W przyszłości każdy będzie sławny dzięki 30 sekundom (131)
Kilka rad dotyczących tworzenia reklam telewizyjnych

Rozdział 6. Radio to istne piekło, ale i solidny piec (159)
Kilka rad dotyczących pracy z trudnym medium

Rozdział 7. "Toto, mam wrażenie, że już nie pracujemy dla McCann-Erickson" (181)
Praca w sytuacji kryzysowej

Rozdział 8. Tylko dobre giną młodo (189)
Wrogowie reklamy

Rozdział 9. Zadziobany przez kaczki (221)
Prezentacja i ochrona Twojej pracy

Rozdział 10. Dobra teczka czy łom (261)
Kilka uwag o tym, jak dostać się do tego biznesu

Rozdział 11. Robienie butów kontra robienie reklam butów (289)
To dobry biznes, czy co?


Spoty plakaty i slogany Jak tworzyć lubiane reklamy Wydanie II

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.