księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Sekrety sprzedaży Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej         Onepress          37.00zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Autor: Geoff King

ISBN: 978-83-246-1628-2

Ilość stron: 240

Data wydania: 07/2008

Poufne materiały odtajnione!

Możesz osiągnąć w życiu wszystko, jeśli tylko wcześniej zdecydujesz, czego naprawdę chcesz.

Codziennie coś komuś sprzedajesz. Musisz udowodnić, że Twoja oferta jest najlepszą z możliwych, a Ty jesteś kimś wyjątkowym. Chcesz być osobą przekonującą i hipnotyzującą? Umiejętność skutecznego zjednywania sobie ludzi to przynajmniej połowa sukcesu. Potrafisz to robić?

Co Ty wiesz o swoich klientach? Jak często osądzasz książkę po okładce? Czy wiesz, że możesz rozpracować charakter ludzi na podstawie ich zachowania? Co Ty wiesz o sobie? Czy zdajesz sobie sprawę, że w osiągnięciu sukcesu może Ci pomóc (albo zaszkodzić) język Twojego ciała? Zwróć uwagę na to, co mówisz i jak to robisz. Nie lekceważ też wykorzystywania słów na papierze.

Pragniesz osiągnąć sukces - to będzie ukoronowanie wszystkich Twoich wysiłków, talentów, umiejętności i wiedzy… właśnie, szczególnie wiedza jest Twoim sprzymierzeńcem. Jak mawia Brian Tracy - zdobywając informacje, których nie posiadają Twoi konkurenci, krok po kroku wysuwasz się na samo czoło stawki.

Rozdziały:

CZĘŚĆ I. Spotkania handlowe i propozycje handlowe (13)

1. O czym mówić na spotkaniach handlowych (15)

2. Jak szybko i trafnie ocenić charakter potencjalnego klienta (37)

3. Wykorzystywanie emocji w sprzedaży (47)

4. Język ciała na spotkaniach handlowych (53)

5. Jak pisać propozycje handlowe (63)

6. Słowa, które pomogą Ci w sprzedaży (73)

CZĘŚĆ II. Jak znaleźć nowych klientów (87)

7. Zdobywanie nowych klientów za pomocą przesyłek reklamowych (91)

8. Zdobywanie nowych klientów za pomocą seminariów (101)

9. Jak uczynić z telefonu narzędzie sprzedaży (113)

10. Zdobywanie nowych klientów za pomocą partnerów biznesowych (133)

CZĘŚĆ III. Jak stać się kompletnym handlowcem (139)

11. Jak wyrobić markę i skutecznie reklamować swoją firmę (141)

12. Prezentacje, wyjścia i targi (149)

13. Maksymalne wykorzystanie potencjału mediów (157)

14. Jak pokonać konkurencję (175)

15. Jak mierzyć wyniki własnej działalności (183)

16. Zarządzanie kontaktami (189)

17. Zarządzanie rozbudowanymi kontami (197)

18. Negocjacje (203)

19. Jak bezboleśnie przejść przez etap negocjowania umów (213)

20. Co definiuje różnicę pomiędzy przeciętnymi a najlepszymi wynikami handlowymi? (225)


Sekrety sprzedaży Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.