księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Tworzenie aplikacji dla Windows Od prostych programów do gier komputerowych         HELION          67.00zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Autor: Paweł Borkowski

ISBN: 978-83-246-1881-1

Ilość stron: 456

Data wydania: 09/2008

Zawiera CD

Dev-C++ to zintegrowane środowisko programistyczne, którego niewątpliwym atutem są tzw. DevPaki, czyli rozszerzenia programu, pozwalające korzystać z różnych bibliotek, szablonów i narzędzi. Środowisko Dev-C++ wspomaga także pracę nad nowym projektem Windows - gotowym kodem tworzącym okno z obsługą podstawowych komunikatów. Wszystko to sprawia, że mamy do czynienia z wygodnym i funkcjonalnym środowiskiem, zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych programistów.

Z książki „Tworzenie aplikacji dla Windows. Od prostych programów do gier komputerowych” może skorzystać każdy, kto chce nauczyć się programowania: zarówno studenci kierunków informatycznych, jak i osoby, które nie mają takiego przygotowania. Podręcznik kolejno odsłania poszczególne elementy wiedzy programistycznej - od najprostszych po najbardziej zaawansowane.

Dowiesz się więc, jak wprowadzać niewielkie zmiany w kodzie, jak projektować aplikacje wielowątkowe i definiować biblioteki, jak budować duże, składające się z kilku plików projekty, aby na koniec samodzielnie stworzyć grę komputerową.

Zawartość płyty CD:

Rozdziały:

Część I: Dla początkujących (9)
Rozdział 1. Instalacja środowiska Dev-C++ (11)
Rozdział 2. Pierwszy program (13)
Rozdział 3. Rysowanie w oknie (23)
Rozdział 4. Obsługa komunikatów myszy (57)
Rozdział 5. Obsługa komunikatów klawiatury (87)
Rozdział 6. Obiekty sterujące w oknie (103)
Rozdział 7. Menu i plik zasobów (131)

Część II: Dla średniozaawansowanych (171)
Rozdział 8. Projektowanie aplikacji wielowątkowych (173)
Rozdział 9. Definiowanie bibliotek (201)
Rozdział 10. Multimedia (255)

Część III: Dla zaawansowanych (273)
Rozdział 11. Programowanie gier z użyciem biblioteki OpenGL (275)


Tworzenie aplikacji dla Windows Od prostych programów do gier komputerowych

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.