księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Uniwersytet Donalda Trumpa Marketing         Onepress          49.00zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Autor: Don Sexton, Donald J. Trump

ISBN: 978-83-246-1791-3

Ilość stron: 368

Data wydania: 03/2009

Twarda oprawa

Teorie marketingowe są domeną nauczycieli akademickich i studentów. Ludzie aktywni zawodowo szukają praktycznych rozwiązań pomagających zwiększyć sprzedaż, przychody, przepływy kapitału czy zyski z inwestycji. Dlatego właśnie autor książki koncentruje się na uświadomieniu, jak doskonałe koncepcje sprawdzają się w codziennej pracy.

Aby zobrazować to zagadnienie, załącza instrukcje wyjaśniające cały proces krok po kroku. Znajdziesz tu także cenne wskazówki pomocne przy podejmowaniu istotnych decyzji marketingowych.

Lekcje udzielane przez wybitnych biznesmenów w połączeniu z poradami najlepszych profesorów marketingu stanowią gwarancję Twojego sukcesu. Pomogą Ci odkryć, które taktyki marketingowe sprawdzają się w rzeczywistych sytuacjach, a które tylko doskonale brzmią w teorii. Wskażą również narzędzia odpowiednie dla Twojej działalności.

Osiągnij swój cel — zwiększ zyski, wykreuj markę i rozbuduj bazę klientów.

Rozdziały:

Część I: Jak zbudować wpływową strategię marketingową (15)
Rozdział 1. Trump o marketingu - autorstwa Donalda Trumpa (17)
Rozdział 2. Co to jest marketing? (21)
Rozdział 3. Budowanie strategii marketingowej (29)
Rozdział 4. Zrozumieć klientów (43)
Rozdział 5. Pomiar wartości postrzeganej i zarządzanie nią (55)
Rozdział 6. Zrozumieć konkurentów (69)
Rozdział 7. Zrozumieć możliwości firmy (79)
Rozdział 8. Zrozumieć otoczenie konkurencyjne (87)
Rozdział 9. Określanie potencjalnych rynków docelowych (97)
Rozdział 10. Wybór najważniejszego rynku docelowego (109)
Rozdział 11. Prawdopodobnie najważniejszy rozdział tej książki Pozycjonowanie produktu lub usługi (121)

Część II: Udoskonalanie strategii marketingowej (135)
Rozdział 12. Tworzenie najbardziej wartościowego zasobu Własna marka (137)
Rozdział 13. Opracowywanie planu rozwoju (151)
Rozdział 14. Określanie celów rozwoju (161)
Rozdział 15. Zwiększanie satysfakcji klienta (169)

Część III: Wdrażanie strategii (179)
Rozdział 16. Projektowanie produktu (usługi) (181)
Rozdział 17. Zintegrowana komunikacja z klientem (193)
Rozdział 18. Reklama (205)
Rozdział 19. Identyfikatory (221)
Rozdział 20. Promocja sprzedaży (231)
Rozdział 21. Sprzedaż osobista (241)
Rozdział 22. Public relations (251)
Rozdział 23. Marketing internetowy (265)
Rozdział 24. Polityka cenowa (277)
Rozdział 25. Marketing partyzancki (291)

Część IV: Zrozumieć liczby (303)
Rozdział 26. Analiza finansowa dla rozsądnych decyzji marketingowych (305)
Rozdział 27. Badania rynku (319)
Rozdział 28. Prognozowanie (333)

Część V: Zapewnienie sukcesu strategii marketingowej (341)
Rozdział 29. Plan marketingowy (343)


Uniwersytet Donalda Trumpa Marketing

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.