Autor: Tomasz Karwatka
ISBN: 978-83-246-2414-0
Ilość stron: 144
Data wydania: 08/2009
W sieci robi się tłoczno. Nowe serwisy i usługi internetowe pojawiają się jak grzyby po deszczu. Użytkownik może nieskrępowanie surfować z jednego adresu na kolejny, przeskakując po drodze jeszcze tu i tam. I tylko Twoja kreatywność, intuicja i troska o jego komfort mogą sprawić, że zostanie dłużej właśnie na Twojej stronie. Jeśli się nim nie zajmiesz, przeklika się dalej...
Człowiek jest istotą wygodną. Zwłaszcza, gdy wydaje w sieci swoje własne pieniądze! W tym przypadku komfort i ergonomia przejawiają się w intuicyjnej nawigacji, szybkim dostępie do szukanych informacji, przyjaznym interfejsie, szybkości działania serwisu i jego merytorycznej zawartości.
Nie można zapomnieć także o zestawie pewnych konwencji, których przestrzeganie jest w Internecie niepisanym prawem.
Wykorzystaj wszystkie te elementy i stwórz przyjazną, wygodną oraz logiczną witrynę - a potem ciesz się jej popularnością i wysoką rentownością!
Sztuka użytkowa w Internecie:
Rozdziały:
Rozdział 1. Co to jest usability? (9)
Rozdział 2. Najważniejsze wytyczne usability (17)
Rozdział 3. Budowa strony WWW (21)
Rozdział 4. Teksty w serwisie WWW (31)
Rozdział 5. Firmowy serwis WWW (39)
Rozdział 6. E-commerce (47)
Rozdział 7. Reklama internetowa (73)
Rozdział 8. User-centered design (91)
Rozdział 9. Badanie usability (97)
Rozdział 10. Prototypowanie (105)
Rozdział 11. Jakość serwisów WWW (115)
Rozdział 12. Prawdziwe problemy, z którymi się zmierzysz (123)
Rozdział 13. Zakończenie (135)
adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word
Księgarnia Informatyczna zaprasza.