księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Wielka Formuła Maksimum zysku, minimum strat         Onepress          39.00zł   27.69zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Autor: Mark Joyner

ISBN: 978-83-246-1041-9

Ilość stron: 288

Data wydania: 12/2007

Witaj w królewskiej kuchni Marka Joynera. Nie musisz być wprawnym kucharzem swojego biznesu ani szefem restauracji serwującej od lat niekoniecznie spożywcze produkty na kilkunastu rynkach. Wystarczy otwarty umysł, chęć nauki oraz:

by przygotować skuteczny eliksir sukcesu, przyjemnie łechcący podniebienia bez względu na branżę, w której działasz.

W swojej pierwszej książce, noszącej tytuł "Oferta nie do odrzucenia", Mark Joyner pokazał specom od marketingu i handlu oraz biznesmenom, jak przygotować ofertę, której żadna rozsądna osoba nie byłaby w stanie odrzucić. Jednak faktycznie oferta taka jest tylko pierwszym z elementów przepisu na uzyskanie trwałego sukcesu w sprzedaży. Pozostałe jego elementy autor odkrywa w książce "Wielka Formuła…"

"Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat" zaczyna się w miejscu, w którym autor zakończył "Ofertę nie do odrzucenia" - wychodzi od oferty nie do przebicia, która jedynie czeka, by coś z nią dalej zrobić. Druga część koncepcji Joynera pokazuje, w jaki sposób można zaprezentować tę ofertę klientom, sprzedać, a następnie sprzedać ponownie. Niezwykła "Wielka Formuła" jest skuteczna, ponieważ podkreśla prostotę i koncentruje się wyłącznie na tych aspektach i działaniach, które przynoszą wymierne rezultaty.

Sposób na wyśmienity sukces nigdy nie jest skomplikowany:

Rozdziały:

Rozdział 1. Wprowadzenie - H×2+O (7)

Rozdział 2. "Mam tysiąc kanałów telewizyjnych, ale większość z nich to śmieci" (9)

Rozdział 3. Grupowanie (15)

Rozdział 4. Wielkie grupowanie (21)

Rozdział 5. Wielka Formuła (27)

Rozdział 6. Dlaczego Wielka Formuła działa (29)

Rozdział 7. Wielka Formuła - krok 1.: Oferta nie do odrzucenia (33)

Rozdział 8. Wielka Formuła - krok 2.: Przedstaw Ofertę nie do odrzucenia spragnionym masom (37)

Rozdział 9. Wielka Formuła - krok 3.: Sprzedaj im drugą szklankę (41)

Rozdział 10. Poszukując spragnionych mas (45)

Rozdział 11. Taktyki drugiej szklanki (51)

Rozdział 12. Wielka Formuła w historii (57)

Rozdział 13. Szaleni Naukowcy stosujący Wielką Formułę (85)


Wielka Formuła Maksimum zysku, minimum strat

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.