księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Zig Ziglar o profesjonalnej sprzedaży         Onepress          57.00zł   40.47zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Autor: Zig Ziglar

ISBN: 978-83-246-1122-5

Ilość stron: 328

Data wydania: 07/2008

Twarda oprawa

Jeśli pracujesz jako handlowiec, doskonale wiesz, jak wyczerpujące bywa to wyzwanie. Pochłania ono mnóstwo energii i nie pozostaje bez wpływu na Twoje życie osobiste. Wiesz jednak równie dobrze, jakie to satysfakcjonujące zajęcie. Jeśli dopiero zaczynasz - wszystko przed Tobą! Kiedy już połkniesz bakcyla, będziesz handlowcem nawet po przejściu na emeryturę.

Zig Ziglar to międzynarodowy guru sprzedaży. Człowiek, któremu udało się odnieść prawdziwy sukces, a przy tym zachować zdrowie psychiczne, fizyczne i szczęśliwą rodzinę. Chętnie dzieli się on teraz swoimi doświadczeniami z młodszym pokoleniem profesjonalistów.

Skoro zastanawiasz się nad tą właśnie książką, wiesz, że przeciętność nie jest Ci pisana. Masz znacznie większe aspiracje i szukasz skutecznych narzędzi, by wcielić je w życie. Posiadasz również talent. Jednak równie ważna jak talent jest systematyczna praca.

Przedstawione tu oryginalne techniki i skuteczne metody sprzedaży bez wątpienia przyczynią się do Twojego sukcesu. Ziglar oferuje Ci jednak coś więcej - pomysły i zasady, dzięki którym poprawi się jakość całego Twojego życia. Odpowie na każde pytanie, jakie zechcesz zadać. Jak zachować elastyczność w obliczu zmieniającej się technologii?

Jak radzić sobie z rozłąką z bliskimi? Jak porozumieć się z trudnym klientem? Jak efektywnie spędzać wolny czas i wypoczywać? To dopiero początek Twojej podróży. Pamiętaj, podniesienie jakości nawet drobnych i niedocenianych elementów Twojego życia robi wielką różnicę.

Wszystkie przykazania spełnionego handlowca

Rozdziały:

Rozdział pierwszy. Dokonałeś właściwego wyboru (21)
Kariera w najstarszym zawodzie świata

Rozdział drugi. Sprzedaż na współczesnym rynku (35)
Dekada technologii

Rozdział trzeci. Znalezienie kogoś, kto chce dokonać zakupu (51)
Jak pozostać w zawodzie handlowca

Rozdział czwarty. Sprzedaż w praktyce (67)
Efektywne przeciwdziałanie niechęci do rozmowy handlowej

Rozdział piąty. Sprzedawaj z rozmysłem, a nie przez przypadek (87)
Recepta na wykształcenie umiejętności skutecznej sprzedaży

Rozdział szósty. Pytania są odpowiedziami (105)
Rozpoczęcie analizy potrzeb

Rozdział siódmy. "Przesłuchanie" podczas rozmowy (123)
Przeprowadzanie swobodnej rozmowy

Rozdział ósmy. Nie pozwól, by światełko zgasło (145)
Uświadamianie potrzeb zarówno profesjonalnemu sprzedawcy, jak i potencjalnemu klientowi

Rozdział dziewiąty. Sprzedajemy rozwiązania dla ludzkich problemów (163)
Kieruj się potrzebą

Rozdział dziesiąty. ABC zawierania transakcji w handlu (179)
ZPoZ = Zawsze Proś o Zamówienie

Rozdział jedenasty. Częstsze zawieranie większej liczby transakcji (197)
Metoda P Z I E T służąca pokonywaniu przeszkód

Rozdział dwunasty. Wykraczanie poza służbę klientowi i przejście do satysfakcji klienta (213)
Poddajesz się, zbijasz majątek czy brniesz dalej?

Rozdział trzynasty. Urok życia na walizkach (229)
Mit dotyczący zawodu handlowca

Rozdział czternasty. Skuteczny system wspierania sprzedaży (247)
Jak biuro i rodzina mogą umożliwić Ci zrobienie kariery

Rozdział piętnasty. Organizacja i dyscyplina (263)
Zyskiwanie kontroli nad swoim czasem iżyciem

Rozdział szesnasty. Właściwe zrozumienie osoby (279)
Zrozum właściwie osobę, a potem właściwie zrozum handlowca


Zig Ziglar o profesjonalnej sprzedaży

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.