księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW         HELION          39.00zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Siła skutecznego kliknięcia

Genialny pomysł na książkę — świetnie zrealizowany.
Steve Krug,
autor "Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych"

Co sprawia, że ludzie kupują wybrany produkt online? W jakim celu rejestrują się w określonym serwisie? Dlaczego wierzą informacjom zamieszczonym na stronie WWW? Jak przyciągnąć ich uwagę i sprawić, żeby wybrali Twój produkt, zarejestrowali się w Twoim sklepie, zaufali właśnie Twojej firmie?

Stwórz własną, hipnotyzującą stronę internetową! Wykorzystaj wyniki badań nad procesami motywowania i podejmowania decyzji oraz wiadomości z zakresu neurobiologii. Poznaj fascynujące koncepcje z dziedziny neuromarketingu, oparte na elementach psychologii oraz doświadczeniu użytkownika strony internetowej, które pozwolą usprawnić Twój e-biznes.

Dowiedz się, jakie nieświadome motywy kierują zachowaniem ludzi, przekonaj się, jak emocje wpływają na dokonywane przez nich wybory oraz w jaki sposób należy wykorzystywać zasady perswazji, aby zachęcić użytkowników serwisu WWW do podjęcia działań czy dokonania zakupów. Dzięki licznym praktycznym przykładom wyraźnie zwiększysz skuteczność oddziaływania własnej strony internetowej oraz podwyższysz związany z nią współczynnik konwersji (CR).

Poznaj rewolucyjne spojrzenie na projektowanie stron i zdobądź przewagę nad konkurencją.

Rozdziały:

Rozdział 1. Skuteczna perswazja i nieświadomy umysł w tworzeniu stron internetowych (12) Rozdział 2. Pragnienie przynależności: potęga reguły społecznego dowodu słuszności (26) Rozdział 3. Uczucie wdzięczności: jak wykorzystywać reguły wzajemności i wzajemnych ustępstw (40) Rozdział 4. Reguła niedostępności: im mniej czegoś jest, tym mocniej tego pragniemy (54) Rozdział 5. Klęska urodzaju: za duży wybór paraliżuje nas (i w efekcie nie wybieramy niczego) (62) Rozdział 6. Liczysz się tylko Ty: przemawianie do egocentrycznego umysłu nieświadomego (74) Rozdział 7. Zaangażowanie: chcemy wierzyć, że jesteśmy konsekwentni (84) Rozdział 8. Rola podobieństwa, atrakcyjnego wyglądu i skojarzeń: chcemy być tacy sami (98) Rozdział 9. Lęk przed stratą przesłania widoki na zysk (110) Rozdział 10. Obrazy i opowieści jako najlepsze środki dotarcia do nieświadomego umysłu (122) Rozdział 11. Jesteśmy zwierzętami społecznymi: przyszłość internetu ma charakter społecznościowy (132)

Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.