księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Macromedia Flash 8 ActionScript oficjalny podręcznik         HELION          69.00zł   50.37zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Autor: Jobe Makar, Danny Patterson

ISBN: 83-246-0312-3

Ilość stron: 488

Data wydania: 11/2006

Zawiera CD

ActionScript to obiektowy język programowania zaimplementowany w jednym z najpopularniejszych narzędzi do tworzenia interaktywnych witryn WWW, czyli w programie Macromedia Flash. Korzystanie z ActionScriptu pozwala wydobyć z Flasha możliwości niedostępne z poziomu jego narzędzi graficznych i animacyjnych.

ActionScript daje projektantowi niemal nieograniczoną swobodę twórczą. Za pomocą odpowiednio skonstruowanych skryptów można tworzyć zarówno proste przyciski i animacje, jak i złożone mechanizmy pobierania danych z zewnętrznych źródeł, dynamicznego generowania grafiki i dokumentów oraz sterowania animacją w zależności od działań użytkownika.

Książka "Macromedia Flash 8 ActionScript. Oficjalny podręcznik", przygotowana we współpracy z producentem Flasha - firmą Macromedia, umożliwi Ci odkrycie niesamowitych możliwości języka ActionScript. Wykonując przedstawione w niej ćwiczenia i projekty, poznasz składnię tego języka i zasady programowania obiektowego. Dowiesz się, jak za pomocą skryptów kontrolować odtwarzanie animacji i zachowanie obiektów na scenie oraz nauczysz się korzystać w animacjach z elementów pobieranych z plików i baz danych.

Przeczytasz o przetwarzaniu plików XML, weryfikowaniu danych wprowadzanych przez użytkownika oraz odtwarzaniu plików multimedialnych za pomocą Flasha.

Poznaj ogromne możliwości języka ActionScript 2.0.

Rozdziały:

Lekcja 1. Wprowadzenie do języka ActionScript 2.0 (17)

Lekcja 2. Funkcje (51)

Lekcja 3. Korzystanie z instrukcji warunkowych (73)

Lekcja 4. Tablice i pętle (87)

Lekcja 5. Posługiwanie się klasami obiektów (103)

Lekcja 6. Tworzenie własnych klas obiektów (131)

Lekcja 7. Zdarzenia, obiekty typu listener i odwołania (167)

Lekcja 8. Dynamiczne tworzenie zasobów (181)

Lekcja 9. Wykorzystywanie grafiki rastrowej (197)

Lekcja 10. Tworzenie komponentów interfejsu użytkownika (223)

Lekcja 11. Zaawansowane programowanie obiektowe (257)

Lekcja 12. Walidacja danych (275)

Lekcja 13. Połączenia z zewnętrznymi źródłami danych (299)

Lekcja 14. Korzystanie z języka XML w programie Flash (335)

Lekcja 15. Interfejs zewnętrzny (367)

Lekcja 16. Korzystanie z dźwięku i filmów (381)

Lekcja 17. Drukowanie i tworzenie podręcznych menu (417)

Lekcja 18. SWF o maksymalnych możliwościach (437)

CD zawiera:

Na dołączonej płycie, oprócz przykładów do książki, znajdują się wersje próbne programów: Macromedia Flash 8 oraz Macromedia FlashPlayer.


Macromedia Flash 8 ActionScript oficjalny podręcznik

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.