księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Flash 8 klatka po klatce         HELION          79.00zł   57.67zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Autor: Katherine Ulrich

ISBN: 83-246-0368-9

Ilość stron: 616

Data wydania: 07/2006

Twarda oprawa

Macromedia Flash 8 to kolejna wersja doskonałego narzędzia do tworzenia dynamicznych, animowanych witryn WWW oraz prezentacji multimedialnych. Flash, który rozpoczynał karierę na rynku jako prosty program animacyjny, jest teraz rozbudowaną aplikacją łączącą możliwości programu graficznego i animacyjnego z obiektowym językiem programowania ActionScript. Dzięki Flashowi można tchnąć życie w witryny internetowe, umieszczając w nich dźwięk, interaktywne przyciski i elementy animowane, tworzyć zapierające dech w piersiach prezentacje oraz odtwarzać je nie tylko na monitorach komputerów, ale także na wyświetlaczach telefonów komórkowych i urządzeń PocketPC.

Książka "Flash 8. Klatka po klatce" to przewodnik po najnowszej wersji Flasha. Czytając ją, nauczysz się korzystać z narzędzi rysunkowych i animacyjnych, dowiesz się, jak tworzyć obiekty i animować je, a także poznasz podstawowe sposoby tworzenia elementów interaktywnych za pomocą oferowanych przez Flasha narzędzi pomocniczych. Każde zagadnienie przedstawione jest w postaci sekwencji czynności uzupełnionej ilustracjami obrazującymi każdy krok, co bardzo ułatwia zrozumienie i wykonanie określonego zadania.

Poznaj możliwości najnowszej wersji Flasha. Ożyw swoje strony WWW.

Rozdziały:

Rozdział 1. Środowisko programu Flash (33)

Rozdział 2. Tworzenie prostych grafik (71)

Rozdział 3. Praca z tekstem (111)

Rozdział 4. Modyfikowanie prostych grafik (127)

Rozdział 5. Skomplikowane grafiki w jednej warstwie (177)

Rozdział 6. Grafiki umieszczone na wielu warstwach (203)

Rozdział 7. Praca z symbolami (233)

Rozdział 8. Animacja poklatkowa (267)

Rozdział 9. Animacja oparta na uzupełnianiu klatek (305)

Rozdział 10. Animacja oparta na uzupełnianiu kształtu (335)

Rozdział 11. Skomplikowane zadania animacyjne (353)

Rozdział 12. Interaktywność tworzonych przycisków (397)

Rozdział 13. Prosta interaktywność (423)

Rozdział 14. Wykorzystanie grafik spoza programu Flash (489)

Rozdział 15. Dołączanie dźwięku (505)

Rozdział 16. Publikacja filmów w Internecie (539)


Flash 8 klatka po klatce

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.