księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Flash 8 klatka po klatce Techniki zaawansowane         HELION          89.00zł   64.97zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Autor: Russell Chun, H. Paul Robertson

ISBN: 83-246-0369-7

Ilość stron: 696

Data wydania: 09/2006

Zawiera CD

Tawrda oprawa

Macromedia Flash 8 nie jest po prostu programem do tworzenia animacji wektorowej. Zawiera on również - a może przede wszystkim - potężny język programowania ActionScript, wykorzystywany do wielu zadań związanych z tworzeniem interaktywnych prezentacji multimedialnych i witryn WWW. Dopiero użycie ActionScriptu ujawnia prawdziwą potęgę Flasha. Dzięki temu w pełni obiektowemu językowi można uzyskać efekty niemożliwe do osiągnięcia za pomocą narzędzi rysunkowych i animacyjnych Flasha.

W książce "Flash 8 klatka po klatce Techniki zaawansowane" znajdziesz omówienie technik związanych ze stosowaniem języka ActionScript. Poznasz podstawy tego języka, a także dowiesz się, w jaki sposób pisać skrypty i do jakich obiektów je dołączać. Nauczysz się kontrolować za jego pomocą elementy graficzne, dźwiękowe, tekstowe i nawigacyjne umieszczone w prezentacji. Zdobędziesz wiedzę na temat możliwości połączenia witryn WWW tworzonych we Flashu z zewnętrznymi plikami, przeglądarką internetową i serwerem, na którym są one publikowane. Znajdziesz tu także informacje o wykrywaniu i usuwaniu błędów w skryptach.

Rozdziały:

Część I. Zaawansowane animacje (17)

Rozdział 1. Tworzenie złożonych projektów (19)

Rozdział 2. Praca z wideo (55)

Część II. Podstawy języka ActionScript (77)

Rozdział 3. Posługiwanie się językiem ActionScript (79)

Część III. Zarządzanie listwami czasowymi i komunikacja (115)

Rozdział 4. Więcej o przyciskach i detektorach zdarzeń (117)

Rozdział 5. Praca z wieloma listwami czasowymi (181)

Rozdział 6. Zarządzanie komunikacją zewnętrzną (207)

Część IV. Przekształcanie grafiki i dźwięku (287)

Rozdział 7. Sterowanie klipem filmowym (289)

Rozdział 8. Sterowanie grafiką rastrową (371)

Rozdział 9. Sterowanie dźwiękiem (415)

Część V. Praca z informacjami (447)

Rozdział 10. Sterowanie przepływem informacji (449)

Rozdział 11. Sterowanie tekstem (495)

Rozdział 12. Modyfikacja informacji (569)

Rozdział 13. Zarządzanie zawartością i usuwanie błędów (621)

Dodatki (661)

Dodatek A Przyrostki określające typ obiektu (663)

Dodatek B Klawisze i odpowiadające im kody (665)


Flash 8 klatka po klatce Techniki zaawansowane

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.