księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy Wydanie 2         HELION          39.00zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Autor: Wojciech Kyciak

ISBN: 978-83-246-2490-4

Ilość stron: 264

Data wydania: 02/2010

Jeśli poważnie myślisz o otwarciu własnego sklepu, ale boisz się skoczyć od razu na głęboką wodę albo nie chcesz niepotrzebnie utopić góry pieniędzy, idealnym rozwiązaniem dla Ciebie będzie założenie sklepu internetowego.

Taki sklep ma niemal same zalety - nie jest drogi w utrzymaniu, pozwala na elastyczne dopasowanie czasu pracy, zapewnia dotarcie do klientów mieszkających w innych rejonach kraju albo nawet na całym świecie. Jest tylko jedno małe "ale" - aby ten biznes przynosił dochody, musisz perfekcyjnie dopracować swoją witrynę, zapewnić jej skuteczną promocję, a ponadto nie nadużywać cierpliwości kupujących z powodu chaotycznej logistyki.

Wszelkie aspekty prowadzenia biznesu internetowego, od podstaw aż po najbardziej zaawansowane zagadnienia, znajdziesz w książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II ". Jest to nowa, uzupełniona wersja niezwykle popularnej książki pod tym samym tytułem, wydanej przez Helion w 2006 roku.

Dowiesz się z niej, jak wybrać odpowiednią strategię konkurowania, przyciągnąć i zatrzymać klienta, właściwie wykorzystać możliwości pozycjonowania i różnych form reklamy.

Nauczysz się analizować dane statystyczne, obliczać koszty i zyski, stosować programy motywacyjne oraz badać poziom zadowolenia konsumentów. Wszystko to pozwoli Ci osiągnąć prawdziwy sukces biznesowy!

Rozdziały:

Część I: Marketing - promocja sklepu i komunikacja z klientem (13)
1. Strategie konkurencji w sklepie internetowym (15)
2. Budujemy zaufanie klienta do sklepu (19)
3. Wyszukiwarki - jak optymalizować i pozycjonować sklep? (25)
4. Reklama płatna w wyszukiwarkach (31)
5. Program partnerski (37)
6. Inne formy promocji (43)
7. Aukcje internetowe (53)
8. Public relations - współpraca z prasą (59)
9. Kompleksowa analiza danych statystycznych (65)
10. Obliczamy zyski (71)
11. Płatność w sklepie internetowym (77)
12. Obsługa klienta (81)
13. Program motywacyjny (85)
14. Działania promocyjne (89)
15. Obsługa i ankietowanie po sprzedaży (93)
16. Przygotowujemy kampanię reklamową (97)
17. Grafika w sklepach internetowych (99)

Część II: Użyteczność (103)
18. Rozmieszczenie najważniejszych elementów w sklepie internetowym (105)
19. Strona główna sklepu (111)
20. Nawigacja w sklepie internetowym (117)
21. Strona kategorii (127)
22. Strona produktu (133)
23. Formy, metody i środki wspomagania sprzedaży (143)
24. Koszyk (151)
25. Logowanie, moje konto, założenie konta (159)
26. Proces zamówienia (163)
27. Wyszukiwarka (173)
28. Pomoc (177)
29. Bezpieczeństwo (183)
30. Centrum informacyjne (187)
31. Wersje obcojęzyczne sklepu (199)

Część III: Wybieramy sklep (203)
32. Funkcjonalność (205)
33. Modele oprogramowania sklepowego (211)
34. Charakterystyka najważniejszych rozwiązań (217)

Część IV: Logistyka w sklepie internetowym (223)
35. Pakujemy i wysyłamy towar (225)
36. Problemy logistyczne (231)

Dodatek A: Prawo w kontekście sklepu internetowego (239)


Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy Wydanie 2

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.