księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Marketing internetowy w małej firmie         Onepress          34.90zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Autor: Holly Berkley

ISBN: 83-7361-895-3

Ilość stron: 144

Data wydania: 06/2005

Internet jest doskonałą "powierzchnią reklamową". Miliony użytkowników codziennie oglądają dziesiątki milionów stron, czytają dziesiątki milionów artykułów i wiadomości e-mailowych. Podstawową zaletą internetu jako nośnika reklamy jest możliwość dotarcia do ściśle określonej grupy docelowej. Wykorzystują to specjaliści od reklamy i marketingu, tworząc kampanie reklamowe oparte często wyłącznie na internecie. Odpowiednio zaprojektowana i wypromowana witryna WWW oraz prawidłowo przeprowadzona kampania mailingowa mogą dziś przynieść większy sukces niż reklama zewnętrzna lub telewizyjna.

Książka "Marketing internetowy w małej firmie" to przewodnik dla tych, którzy wybrali internet jako formę promocji swojego przedsięwzięcia i poszukują rad specjalistów. Przedstawia techniki marketingu internetowego stosowane przez wielkie koncerny i przedsiębiorstwa oraz uczy, jak zrealizować skuteczną kampanię reklamową, dysponując niewielkim budżetem. Czytając ją, poznasz kulisy kampanii reklamowych, które odniosły największy sukces i przekonasz się, jak wiele może zyskać Twoja firma, decydując się na taką właśnie formę reklamy.

- Wybór grupy docelowej i sposoby dotarcia do niej

- Przygotowywanie treści witryny WWW

- Organizacja kampanii e-mailowych

- Budowanie społeczności internetowej -- fora dyskusyjne i konkursy

- Programy partnerskie

- Pozycjonowanie witryny w wyszukiwarkach

- Stosowanie banerów reklamowych

- Współpraca z wykonawcami witryn WWW

Jeśli chcesz przygotować kampanię reklamową w internecie, która odniesie sukces, koniecznie przeczytaj tę książkę.

Rozdziały:

1. Korzyści płynące z marketingu internetowego (11)

2. Jak dotrzeć do docelowej grupy klientów? (21)

3. Przygotuj odpowiednią treść (37)

4. Darmowa reklama (47)

5. Marketing e-mailowy (57)

6. Budowanie internetowej społeczności (77)

7. Strategia co-brandingu (85)

8. Jak zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce? (97)

9. Banery reklamowe (111)

10. Zasady dobrego projektowania stron internetowych (119)

11. Współpraca z projektantem stron WWW (127)

12. Potęga internetu (131)


Marketing internetowy w małej firmie

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.