księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Marketing internetowy w wyszukiwarkach         HELION          47.00zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Autor: Tomasz Frontczak

ISBN: 83-246-0254-2

Ilość stron: 344

Data wydania: 03/2006

Początkowo internet był wyłącznie medium informacyjnym. Wzrost popularności handlu elektronicznego i dynamiczny rozwój przedsiębiorstw korzystających z sieci sprawił, że dzisiaj pełni jeszcze jedną, niezwykle ważną funkcję - doskonałego, taniego i niemal wszechobecnego narzędzia marketingowego. Aby firmowa strona WWW została zauważona, trzeba ją odpowiednio przygotować i wypromować. Co zrobić, aby wśród setek adresów zwracanych przez wyszukiwarki, nasza strona znalazła się możliwie najwyżej? Jakie zastosować techniki, aby przechytrzyć mechanizmy indeksujące?

Odpowiedzi na te i wiele innych pytań zawiera książka "Marketing internetowy w wyszukiwarkach". Czytając ją, poznasz fakty i mity związane z pozycjonowaniem witryn WWW i korzystaniem z płatnych form promocji. Nauczysz się planować kampanię reklamową, dobierać słowa kluczowe, stosować narzędzia oferowane przez wyszukiwarki i oceniać rezultaty swoich działań. Dowiesz się, jak działają wyszukiwarki i w jaki sposób klasyfikują treści. I wreszcie najważniejsze - nauczysz się modyfikować kod źródłowy strony WWW tak, aby mechanizm indeksujący jej nie przeoczył.

Rozdziały:

Część I. Co musisz wiedzieć, nawet jeśli nie będziesz tego robił? (31)

Rozdział 1. Formy reklamy w wyszukiwarkach (33)

Rozdział 2. Szybki start - jestem leniwy i chcę umieścić reklamę w ciągu 10 minut (51)

Rozdział 3. Wyszukiwarki a użytkownik (59)

Rozdział 4. Zlecić na zewnątrz, czyli outsourcing procesu promocji w wyszukiwarkach (75)

Rozdział 5. Nie tylko wyszukiwarki (81)

Bibliografia do części I (89)

Część II. Dobry plan to połowa sukcesu (95)

Rozdział 6. Zanim zaczniesz, określ cele (97)

Rozdział 7. Badanie słów kluczowych - keyword research (107)

Rozdział 8. Zaawansowana ocena konkurencyjności słów kluczowych (137)

Bibliografia do części II (145)

Część III. Dla praktyków - reklama w płatnych wynikach (147)

Rozdział 9. Dlaczego reklama płatna w wyszukiwarkach stała się tak popularna? (149)

Rozdział 10. Google AdWords - podstawy (165)

Rozdział 11. Google AdWords - zaawansowane techniki (185)

Rozdział 12. Polskie systemy reklamy płatnej w wyszukiwarkach (197)

Bibliografia do części III (213)

Część IV. Dla praktyków - pozycjonowanie stron (215)

Rozdział 13. Pozycjonowanie, czyli linki i budowanie treści (217)

Rozdział 14. Tworzenie stron przyjaznych wyszukiwarkom (237)

Rozdział 15. Koniec spaghetti - oddzielenie struktury od prezentacji (251)

Rozdział 16. Zwiększaj popularność poprzez zwiększanie ilości linków (259)

Bibliografia do części IV (277)

Część V. Raporty i liczby - mierzenie efektywności, weryfikacja i rozliczenia (279)

Rozdział 17. Jak zmierzyć sukces? (281)

Rozdział 18. Praktyka: współczynnik konwersji w Google AdWords i podstawy Google Analytics (295)

Rozdział 19. Raporty i matryca rozliczeniowa SEO (307)

Bibliografia do części V (313)

Rozdział 20. Zamiast zakończenia - marketing przez wyszukanie (315)

Skorowidz (327)


Marketing internetowy w wyszukiwarkach

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.