księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Visual Basic i DirectX Programowanie gier w Windows         HELION          52.00zł   37.96zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Autor: Wayne S. Freeze

ISBN: 83-7197-806-5

Ilość stron: 416

Data wydania:10/2002

Zawiera CD-ROM

Książka "Visual Basic i DirectX Programowanie gier w Windows" opisuje krok po kroku tworzenie gry symulacyjnej rozgrywającej się w czasie rzeczywistym, podobnej do słynnej gry SimCity. Gra wykorzystuje Direct3D do wyświetlania grafiki trójwymiarowej oraz DirectInput do komunikacji z użytkownikiem.

Opisane zostały interfejsy DirectSound i DirectMusic w stopniu umożliwiającym użycie efektów dźwiękowych i muzyki w grze. Nauczysz się więc tworzenia w pełni trójwymiarowej grafiki a także odtwarzania plików dźwiękowych w formacie MP3. Książka przeznaczona jest dla osób, które już programowały w Visual Basicu.

W książce opisano:

- Wyświetlanie grafiki 3D za pomocą Direct3D

- Sterowanie obrazem: obracanie, przybliżanie i przewijanie

- Tworzenie animowanych postaci

- Operowanie czasem w symulacjach

- Odtwarzanie muzyki i efektów dźwiękowych przy użyciu DirectAudio

- Interakcje użytkownik -- program za pomocą DirectInput

- Syntezę mowy przy użyciu interfejsu Microsoft Speech API

- Przygotowywanie grafiki 2D i 3D oraz plików dźwiękowych na potrzeby gry

Rozdziały:

Część I Zanurzenie się w grę (25)
Rozdział 1. Od pomysłu do gry (27)
Rozdział 2. Wprowadzenie do DirectX (37)
Rozdział 3. Tworzenie grafiki 3D (61)
Rozdział 4. Grafika dwuwymiarowa w świecie 3D (81)
Rozdział 5. Wczytywanie danych gry (99)
Rozdział 6. Wyświetlanie grafiki 3D (121)

Część II Symulowanie rzeczywistości (141)
Rozdział 7. Liczby losowe nie są losowe (143)
Rozdział 8. Symulowanie rzeczywistości (161)
Rozdział 9. Symulacja centrum handlowego (181)
Rozdział 10. Symulacja klientów (201)
Rozdział 11. Symulacja sklepów i pieniędzy (219)

Część III Od symulacji do gry (235)
Rozdział 12. Sterowanie grą poprzez DirectInput (237)
Rozdział 13. Wydawanie poleceń w grze (255)
Rozdział 14. Dźwięki i muzyka (279)
Rozdział 15. Mapa centrum i klienci (301)
Rozdział 16. Spacer po centrum handlowym (317)
Rozdział 17. Gazeta "Wiadomości Podwodne" (337)
Rozdział 18. Uruchamianie centrum handlowego (355)
Rozdział 19. Koniec jest dopiero początkiem (373)


Visual Basic i DirectX Programowanie gier w Windows

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.