księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Efektywne zarządzanie czasem Jak wykorzystać Microsoft Outlook do zorganizowania pracy i życia osobistego         Microsoft Press          58.80zł   44.10zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Przejmij stery - stwórz prawdziwą równowagę pomiędzy swoją pracą i życiem osobistym z pomocą Microsoft® Outlook®. Praktyczny poradnik autorstwa dwóch prawdziwych ekspertów przedstawia sprawdzony system zarządzania czasem pokazując, jak można gospodarować tym najcenniejszym zasobem, dzięki dostosowanym modyfikacjom programu Outlook. Wyostrz swoją uwagę, zwalcz przeszkody – i z pełnym przekonaniem kieruj swoim czasem.

Zdobądź umiejętności niezbędne do przejęcia kontroli nad swoim rozkładem dnia.

• Zorganizuj pocztę elektroniczną w systematyczny sposób i utrzymuj porządek w skrzynce odbiorczej
• Zaplanuj czas dla produktywności – i broń go przed przerywaniem
• Wykorzystaj filtry programu Outlook do zarządzania zadaniami i projektami
• Zapewnij czas dla swojej rodziny i rozrywek – wspólnie planuj swoje życie zawodowe i prywatne
• Połącz siłę programu Outlook z Microsoft OneNote®, by rejestrować pomysły i określać cele
• Opanuj skuteczne techniki zarządzania czasem dzięki przykładom praktycznym

O autorach:
Prof. dr Lothar Seiwert, CSP, jest wiodącym europejskim ekspertem w dziedzinie gospodarowania czasem. Za swą pracę otrzymał liczne nagrody i wyróżnienia, jest też autorem kilkunastu książek z tego zakresu i tematów pokrewnych. 
Holger Woeltje jest specjalistą zajmującym się wykorzystaniem techniki do zarządzania czasem. Uczy profesjonalnych strategii zwiększania produktywności na podstawie przykładów z praktyki własnej i swoich klientów.

Rozdziały:

Rozdział 1 Jak nie utonąć w zalewie maili
To nie maile są winne, ale sposób, w jaki je obsługujemy. 4
Nie pozwalaj się rozpraszać. 4
Zmień swój wzorzec odpowiadania. 8
Utrzymać porządek w skrzynce pocztowej. 11
Blok przetwarzania poczty. 12
Odpowiednie klasyfikowanie wiadomości. 13
Tworzenie i korzystanie z własnej struktury folderów. 20
Oznaczanie wiadomości, które nadal wymagają pracy. 23
Nie przesadzaj z alarmami: funkcje przypomnień w Outlook 2007 i 2010. 24
Trzymanie wszystkich elementów oznaczonych do przetworzenia w jednym widoku. 27
Niech Outlook sam wstępnie posortuje skrzynkę odbiorczą. 29
Pomyśl przed komunikowaniem się. 31
Łatwiejsze rozumienie tekstu: dostosowanie do adresatów. 31
Krótkie, precyzyjne i jednoznaczne sformułowania. 31
Dobry temat to połowa sukcesu. 32
Teraz twój ruch. 33

Rozdział 2 Jak efektywnie określać priorytety zadań
Jak kierować takim krajem jak USA, mając tylko 24
godziny na dobę – ustal priorytety!. 37
Skupić się na najważniejszym (zasada Pareto). 38
Zdecyduj, co jest najważniejsze – macierz Eisenhowera do zgrubnego ustalenia priorytetów. 39
Zapisuj swoje plany. 41
Elastyczne i efektywne planowanie przy użyciu listy zadań. 43
Zadania kontra terminy . 43
Zadania w programie Outlook . 44
Edytor tekstowy w Outlook 2010/Outlook 2007. 48
Definiowanie własnych widoków. 51
Czyszczenie widoków przy użyciu filtrów. 53
Dostrajanie priorytetów metodą 25000 dolarów. 54
Lista zadań do wykonania – wyświetlanie maili i zadań z wielu folderów w tym samym czasie. 58
Teraz twój ruch. 59

Rozdział 3 Jak uzyskać więcej czasu na rzeczy istotne przy użyciu planu tygodniowego
Co jest naprawdę ważne – i dlaczego cały czas nie jest zrobione? . 62
Wykorzystanie kategorii do łączenia zadań. 64
Uzyskiwanie perspektywy dzięki kategoriom. 64
Śledzenie najważniejszych kategorii przy użyciu kolorów. 69
Filtrowanie i grupowanie przy użyciu kategorii. 78
Zasada Kiesel – zdobądź więcej czasu na to, co istotne. 86
Utrzymuj swoje życie w równowadze
Wspólne planowanie życia profesjonalnego i prywatnego. 87
Regularnie zajmuj się tym, co naprawdę się liczy . 90
Planowanie tygodnia w programie Outlook. 92
Przygotowywanie listy zadań na tydzień. 93
Wspólne i wyważone planowanie zadań i terminów. 96
Spotkanie z samym sobą. 98
Teraz twój ruch. 103

Rozdział 4 Jak sprawić, aby plan dnia zadziałał w prawdziwym świecie
Podstawy udanego planowania dnia. 108
Łączenie podobnych zadań w bloki. 109
Dla zaawansowanych użytkowników: Wykorzystanie funkcji dziennika do półautomatycznego protokołowania czasu
Krzywa wydajności i krzywa zakłóceń. 115
Skupienie się na ważnych zadaniach bez przerw. 116
Porządek musi być . 118
Ukrywanie zadań przeznaczonych do budowania bloków w widoku tygodnia/dnia . 118
Oznaczanie kolorem zadań przeznaczonych na dziś i jutro. 120
Lepszy przegląd dzięki korzystaniu z list terminów. 123
Dostrajanie dziennego planowania. 127
Planowanie czekających zadań przy użyciu metody 25000 dolarów. 127
Kilka innych elementów skutecznego planowania dnia. 130
Więcej spotkań z samym sobą . 131
Zwróć uwagę na margines czasowy. 132
Wykorzystanie paska zadań do utrzymania nadchodzących terminów i zadań na widoku . 132
Dostosowywanie Paska zadań do wykonania. 134
Teraz twój ruch. 135

Rozdział 5 Jak planować zebrania, aby były wygodne, efektywne i przyjemne
Problem: Zbyt wiele niedogodnych zebrań i niewystarczające przygotowania . 139
Wezwania na spotkania w Outlook – podstawowe reguły i wskazówki . 141
Znaleźć wolny czas i przygotować odpowiedzi. 141
Utrzymać widoczność: nakładki kalendarza. 147
Oszczędnie używaj wezwań na spotkania. 153
Optymalizacja kalendarza w celu ułatwienia tworzenia spotkań. 158
Efektywne przygotowywanie zebrań. 163
Podnoszenie wydajności dzięki przygotowaniom i mądremu prowadzeniu zebrania. 164
Wykorzystanie obszaru roboczego spotkania . 165
Teraz twój ruch. 171

Rozdział 6 Jak wykorzystać OneNote do zapisywania celów, pomysłów i przechowywania notatek
Dlaczego ważne dokumenty i notatki ciągle się gubią?. 175
Wreszcie miejsce i system dla wszystkich notatek. 176
Korzystanie ze strukturalnego systemu przy planowaniu. 176
Nadal używasz papieru, choć masz laptopa?. 178
Poznaj zalety OneNote. 179
Podstawy notowania w OneNote. 180
Skorzystaj ze struktury cyfrowego notesu. 181
Korzystanie z sekcji, notesów i stron. 183
Wypełnianie stron. 185
Korzystanie z piór, markerów i kolorów. 187
Protokoły zebrań w OneNote. 191
Wykorzystanie konspektu podczas przygotowań. 192
Utrzymywanie dalszych działań i ważnych informacji na widoku. 195
Łączenie informacji: wykorzystanie tandemu Outlook-OneNote. 199
Tworzenie szablonów stron i list kontrolnych. 204
Pomysły i cele zawsze na widoku. 205
„Drukowanie” – eksportowanie danych z dowolnego programu . 206
Czytanie między wierszami – OCR obrazów. 208
Wybieranie celów dla siebie – nie tylko dla swoich zysków. 210
Tworzenie planu nadrzędnego. 214
Teraz twój ruch. 215

Rozdział 7 Jak wynieść prawdziwą korzyść z lektury tej książki
Opanuj swój czas. 219
Kolejne kroki. 221
Przetestuj bieżącą wersję Office za darmo. 223
Weź odpowiedzialność – zrób to teraz! . 223
Zarządzanie czasem to samodyscyplina . 224
Zbuduj swój osobisty plan działania . 224
Znajdź towarzysza podróży. 225
Zacznij zaraz i trzymaj się tego!. 226
Dodatek Zalecane lektury . 227


Efektywne zarządzanie czasem Jak wykorzystać Microsoft Outlook do zorganizowania pracy i życia osobistego

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.