księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek         Onepress          37.00zł   9.25zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl Co tysiąc głów, to nie jedna

Crowdsourcing to stosunkowo świeże zjawisko w marketingu. Polega na kreowaniu nowych produktów, ulepszaniu istniejących, proponowaniu innowacyjnych rozwiązań i aktywnym kształtowaniu marki w oparciu o mądrość konsumentów. Dzięki crowdsourcingowi wiele firm o globalnym zasięgu, takich jak Coca-Cola, Apple, IBM czy Google, zmieniło podejście do komunikacji. W wymyślanie nowych rozwiązań włączają swoich… konsumentów. Dziesiątki, setki, tysiące ludzi! Angażują ich i zyskują w zamian dostęp do wielu kreatywnych umysłów, które razem pracują o wiele efektywniej niż samodzielny pracownik działu innowacji.

Tradycyjny marketing zakłada, że to firma jest jedynym „dawcą” komunikatu, treści, przekazu marketingowego, a konsument ma jedynie słuchać i kupować. Ta reguła obowiązywała jeszcze całkiem niedawno - zanim media społecznościowe zaczęły rządzić światem wirtualnym i zmieniły jednostronną komunikację (od firmy do konsumenta) w dialog, w którym obie strony mają głos i mogą się wzajemnie od siebie uczyć. Nigdy wcześniej marki nie były tak blisko swoich odbiorców - i na odwrót. Właściciel marki ma na wyciągnięcie ręki uwagi, pomysły i treści pochodzące z najlepszego źródła: wprost od użytkowników produktów i usług. Wystarczy nawiązać z nimi kontakt, słuchać, rozmawiać i… nauczyć się korzystać z potężnej siły crowdsourcingu.

Czy jesteś gotów zaangażować konsumentów w świat Twojej marki?

Spis treści:

Część I. SPOTKANIE MARKI I KONSUMENTA
1. Co zostało z pięknych wizji? (13)

2. Od outsourcingu do crowdsourcingu (21)

3. O relacji konsumenta i marki (27)

Część II. CROWDSOURCING. ANGAŻOWANIE KONSUMENTÓW W ŚWIAT MARKI
4. Wykorzystanie crowdsourcingu w całym procesie marketingowym (39)

5. Tworzenie społeczności i zarządzanie nią (63)

6. Korzyści z zastosowania modelu crowdsourcingowego (77)

7. Niezmierzona skuteczność crowdsourcingu (91)

8. Pomysł na dobry interes (101)

9. Crowdsourcing a tradycyjny model agencji reklamowej. Narodziny Agencji 3.0 (115)

10. Aspekty prawne crowdsourcingu (123)

Część III. PORADNIK POZYTYWNEGO MYŚLENIA O CROWDSOURCINGU
11. Jak pokonać smoka, czyli crowdsourcing w praktyce (139)

12. Artysta spotyka marketera w kawiarni (149)

Część IV. CO DALEJ Z CROWDSOURCINGIEM?
13. Zastosowanie crowdsourcingu poza marketingiem (155)

14. Perspektywy rozwoju crowdsourcingu (167)


Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.