12 aspektów skutecznej sprzedaży
To nie jest kolejna teoretyczna książka o sprzedaży, chociaż jest skierowana właśnie do ludzi związanych z sprzedażą. Ta publikacja dotyka kluczowych obszarów i kompetencji stojących za technikami i strategiami od wieków stosowanymi w sprzedaży.
Jej autor - socjolog, trener, konsultant, ale także aktywny sprzedawca — zawarł je w modelu kryjącym się pod angielskim akronimem: Pro Sell Tools. Model ten stanowi swego rodzaju listę kontrolną obszarów, które są istotne podczas wdrażania aktywnej sprzedaży w firmie, zwiększania obrotów czy w codziennej pracy z klientem.
Pro Sell Tools pomoże zarówno w projektowaniu nowej strategii sprzedażowej, jak i przeprojektowywaniu strategii już istniejącej. Celem modelu jest wyprowadzenie konkretnych taktyk, które pomogą firmie odnieść finansowy sukces. Co istotne, Pro Sell Tools sprawdza się zarówno w tradycyjnie zarządzanych przedsiębiorstwach, jak i w startupach.
• Co kryje się pod akronimem Pro Sell Tools?
• Pain and pleasure, czyli jak zaspokajać potrzeby: co boli klienta, a co może przynieść mu przyjemność.
• Rise, czyli jak planować zwiększanie sprzedaży.
• Open network, czyli jak pozyskiwać wartościowe kontakty sprzedażowe.
• Stay in touch, czyli jak podtrzymywać relację z klientem.
• Eliminate fear, czyli jak ograniczać niepewność w tej relacji.
• Loyality building, czyli w jaki sposób zwiększać lojalność klienta.
• Lack of risk, czyli jak ograniczyć strach przed podejmowaniem ryzyka przy zakupie.
• Timing, czyli jak zadbać o wyczucie czasu.
• Organised in system, czyli jak zorganizować sprzedaż w spójny system.
• Open minded, czyli jak pobudzać potrzeby rynku.
• Long time distance, czyli jak działać z myślą o budowaniu relacji długofalowych.
• Service, czyli jak zadbać o serwis, aby klienci wracali.
adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word
Księgarnia Informatyczna zaprasza.