księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem         Onepress          39.90zł   28.33zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Sekret sukcesu sprzedaży w dużej mierze zależy od sprzedawcy. Istnieją niezwykle utalentowani ludzie, którzy niezależnie od okoliczności osiągają wyniki znacznie wyższe od przeciętnej.

Nawet jeśli warunki zewnętrzne są wyjątkowo niesprzyjające, ci znakomici sprzedawcy są w stanie realizować transakcje z ogromną skutecznością. Co ciekawe, ich sukcesy nie zależą od budowania relacji z klientem, ale od umiejętnego przejmowania kontroli nad rozmową oraz dostosowywania komunikatu sprzedażowego do konkretnych potrzeb i celów klienta.

Autorzy książki przeprowadzili szerokie, wyczerpujące badania na grupie tysięcy sprzedawców pracujących w różnych branżach i lokalizacjach. Okazuje się, że każdego sprzedawcę da się ująć jako reprezentanta jednego z pięciu profili, ale tylko jeden profil - Challenger - zawsze osiąga rezultaty znacząco wykraczające ponad przeciętną.

Co więcej, umiejętności i postawy Challengera można wskazać i opisać, a następnie nauczyć innych takiego działania. Oznacza to, że prawie każdy uzbrojony w tę wiedzę i umiejętności może znacząco poprawić swoje wyniki.

Dzięki tej książce:
• nauczysz się rozpoznawać poszczególne profile sprzedawców - w tym Challengera
• dowiesz się, jak nauczyć swoich pracowników modelu sprzedaży Challenger, zbudować zespół Challengerów i nim pokierować
• odkryjesz, jak sprytnie przedstawić klientowi swój punkt widzenia, dostosowywać komunikat do rozmówcy i kontrolować proces negocjacji
• nauczysz się skutecznego przejmowania kontroli nad procesem sprzedaży
• zapoznasz się z najważniejszymi zasadami coachingu sprzedawców

Model Challenger - Twój sukces w sprzedaży.

Spis treści:

Wstęp. Zaskakujące spojrzenie w przyszłość (21)

Rozdział 1. Ewolucja metod sprzedaży (25)

Rozdział 2. Challenger (część 1.): nowy model wysokiej skuteczności (35)

Rozdział 3. Challenger (część 2.): przenoszenie modelu na przeciętnych pracowników (53)

Rozdział 4. Nauczanie w celu pokazania nowego punktu widzenia (część 1.): dlaczego informacje są ważne? (71)

Rozdział 5. Nauczanie w celu pokazania nowego punktu widzenia (część 2.): jak odpowiednio pokierować rozmową? (95)

Rozdział 6. Dostosowywanie komunikatu do rozmówcy (139)

Rozdział 7. Przejęcie kontroli nad sprzedażą (161)

Rozdział 8. Menedżer w modelu sprzedaży Challenger (185)

Rozdział 9. Wnioski wyciągnięte z pierwszych implementacji modelu (219)

Posłowie. Wyjście poza sprzedaż (241)

Podziękowania (253)

Dodatek A. Model Challenger - poradnik dla coacha (fragmenty) (261)

Dodatek B. Autodiagnoza stylu sprzedaży (265)

Dodatek C. Jak zatrudnić Challengera? Pytania, które trzeba zadać na rozmowie kwalifikacyjnej (268)


Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.