księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży         Onepress          99.00zł   29.70zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Praktyczny podręcznik handlowania dla menedżera.

Ta książka to najobszerniejsza polska pozycja na temat sprzedaży osobistej oraz miękkich aspektów zarządzania organizacjami sprzedażowymi, inspirowana biblią marketingu Kotlera.

Czym od czasu przełomu ustrojowego w Polsce zawodowo zajmują się sprzedawcy? Czego uczą ich Amerykanie, Francuzi, Niemcy, Anglicy — wszyscy ci, którzy od początku lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku kształcą młodych Polaków? Kiedyś musieli to robić od podstaw, bo uczniowie nie wiedzieli, co kryje się pod hasłami sprzedaży lub zarządzania w warunkach wolnorynkowych. Dziś zajmują się bardziej subtelnymi sprawami, ale mimo to kompleksowe omówienie tematyki sprzedaży jest bardzo potrzebne — tę właśnie lukę wypełnia niniejsza książka. Jej autor pisze wprost:

Chciałem jeszcze lepiej zrozumieć, czym jest sprzedaż w swoich różnych aspektach i przejawach, oraz odczarować przynajmniej część mitów na ten temat.

Żargon zawodowych sprzedawców jest przesycony zwrotami anglojęzycznymi. Ten żargon trzeba znać, aby móc się odnaleźć w środowisku biznesowym. Autor tej książki bardzo to ułatwia: podaje definicje, pojęcia i elementy żargonu sprzedażowego.

Jeśli chcesz się dowiedzieć:
• jak działa perswazja,
• na ile przydatne w sprzedaży są nowoczesne badania mózgu,
• czym jest strategia sprzedaży,
• w jakim zakresie psychologia może służyć do lepszego wykorzystania perswazji,
• co warto wiedzieć na temat negocjacji handlowych,
• kim jest i co robi KAM,
• na czym polega coaching sprzedawców,
• jaki arsenał motywatorów i zachowań przywódczych mają do dyspozycji kierownicy sprzedaży,
• dlaczego współpraca sprzedaży i marketingu jest tak ważna dla sukcesu firmy,
ta książka jest dla Ciebie.

Znajdziesz w niej wiele przykładów z życia autora oraz jego otoczenia. Poza kilkoma studiami przypadków książkę uzupełniają praktyczne modele, ćwiczenia i opisy narzędzi.

Spis treści:

Rozdział 1. Zarządzanie sprzedażą w kontekście zarządzania marketingowego (37)

Rozdział 2. Różne postrzeganie roli sprzedaży i zawodu sprzedawcy (69)

Rozdział 3. "Why buyers buy?" - modele decyzyjne kupców indywidualnych i instytucjonalnych (113)

Rozdział 4. Techniki i umiejętności sprzedaży osobistej (153)

Rozdział 5. Strategia sprzedaży (223)

Rozdział 6. Organizowanie działu sprzedaży (255)

Rozdział 7. Operacje sprzedaży - sposób realizacji strategii (295)

Rozdział 8. Hiring and firing, czyli selekcja talentu (351)

Rozdział 9. Rozwój kompetencji i retencja talentu (389)

Rozdział 10. Ocena personelu sprzedaży (433)

Rozdział 11. Przywództwo w zarządzaniu sprzedażą (461)

Rozdział 12. Motywowanie zespołów handlowych (493)

Rozdział 13. Zagadnienia etyczne w zarządzaniu sprzedażą (525)

Rozdział 14. Trendy w sprzedaży na najbliższe lata (559)

Rozdział 15. Narzędziownia (dodatki) (577)

Bibliografia (617)

Test - rozwiązanie (623)


Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.