księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają W czym są lepsze od kolegów handlowców?         Onepress          29.00zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Autor: Elinor Stutz

ISBN: 978-83-246-0946-8

Ilość stron: 240

Data wydania: 08/2007

My, kobiety, subtelniej i skuteczniej poruszamy się w sieci kontaktów międzyludzkich, zbliżamy do klientów, składamy oferty handlowe i wzbudzamy zaufanie. Dostrzegamy niuanse, których nasi (często gruboskórni) koledzy nie zauważają. Krótko mówiąc, mamy wszystko, co trzeba, aby bić handlowców płci męskiej na głowę.

Jeśli jesteś grzeczną dziewczynką, podbijasz świat pracowitością i sumiennością. Bycie grzeczną dziewczynką popłaca. I to, jak na ironię, popłaca właśnie w sprzedaży - w świecie twardych zagrywek, manipulacji i ustawicznie nadużywanego zaufania. To właśnie tu - jak nigdzie indziej w biznesie - brakuje kobiecego ciepła i życzliwości. Z tej książki dowiesz się, jakie możliwości czekają grzeczną dziewczynkę w twardym świecie handlu:

Rozdziały:

Filozofia grzecznych dziewczynek (13)

Rozdział 1. Zamykanie transakcji a zakończenie rozmowy (15)

Rozdział 2. Osobowość sprzedawcy - czy masz to, co trzeba? (21)

Rozdział 3. Wytrwać mimo wszystko (27)

Rozdział 4. Jak pokonać znanego dostawcę, będąc jeszcze amatorem i sprzedając nieznaną markę (41)

Rozdział 5. Dwa najważniejsze klucze do sukcesu (53)

Rozdział 6. Pracuj na sukces każdego dnia (59)

Rozdział 7. Jak sobie radzić z kierownictwem (67)

Rozdział 8. Jak zarządzać swoją karierą (73)

Rozdział 9. Dzwoneczek, czyli musisz naprawdę uwierzyć (97)

Rozdział 10. Jak dobrze zacząć (105)

Rozdział 11. Jak rozszerzyć sieć kontaktów (123)

Rozdział 12. Przygotuj się do spotkania (133)

Rozdział 13. Pierwsza prezentacja - Ty sama (137)

Rozdział 14. Mowa ciała - inny rodzaj DNA (143)

Rozdział 15. Detektyw w holu (151)

Rozdział 16. Czego nie robić (155)

Rozdział 17. Jeśli chcesz wiedzieć, co myśli klient, po prostu zapytaj! (167)

Rozdział 18. Jak pomyślnie sterować cyklem sprzedaży poprzez efektywne spotkania (173)

Rozdział 19. Rozszerz horyzonty klienta (193)

Rozdział 20. Jak przedstawić ofertę (203)

Rozdział 21. Zakończ cykl sprzedaży, czyli jak naturalnie zamykać transakcję (209)

Rozdział 22. Jak zdobyć stałych klientów i rekomendacje (217)

Rozdział 23. Złote myśli multimilionerek (223)


Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają W czym są lepsze od kolegów handlowców?

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.