księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Sprzedawanie niewidzialnego Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług         Onepress          39.00zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Autor: Harry Beckwith

ISBN: 83-246-0019-1

Ilość stron: 288

Data wydania: 10/2006

Twarda oprawa

Nowoczesny marketing to nie tylko sprzedaż towarów, ale również usług. Sam produkt, nawet najlepszej jakości, nie jest już atrakcją. O jego sile i atrakcyjności stanowią oferowane wraz z nim usługi. Kupując nowy samochód, oczekujemy kompetentnej obsługi podczas przeglądów gwarancyjnych; decydując się na korzystanie z karty kredytowej, liczymy na pomoc doradcy bankowego - to tylko dwa przykłady usług powiązanych z produktami i zdecydowanie podnoszących ich wartość w oczach potencjalnych klientów. Sztuka nowoczesnego marketingu jest w dużej mierze związana z umiejętnością odpowiedniej prezentacji i sprzedania usługi, a nie tylko towaru.

"Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług" to książka opisująca marketing usług. Autor udowadnia, jak wielkim błędem jest stosowanie modelu marketingu produktowego w firmach usługowych lub wiążących produkt z usługą. Czytając tę książkę, dowiesz się, dlaczego nie powinno się stosować typowych ankiet i rabatów oraz jak emocje klientów wpływają na ich postrzeganie oferty Twojej firmy.

Nauczysz się planować działania marketingowe, wdrażać je i czerpać z nich korzyści. Przekonasz się, że nowoczesny marketing to nie tylko sposób działania - to także, a może przede wszystkim, sposób myślenia.

Rozdziały:

Zaczynamy (23)

Ankiety i badania: nawet najlepsi przyjaciele nic Ci nie powiedzą (45)

Marketing to nie dział w firmie (57)

Planowanie: 18 błędów (79)

Punkty zaczepienia, usterki i American Express: jak myślą potencjalni klienci (109)

Im więcej mówisz, tym mniej ludzie słyszą. Pozycjonowanie i koncentracja (127)

Brzydkie kotki, mokasyny i zbyt droga biżuteria: polityka cenowa (157)

Monogramy wykorzystuj na koszulach, nie w swojej firmie: nazwa i marka (169)

Jak zaoszczędzić pięćset tysięcy dolarów: komunikowanie i sprzedaż (195)

Trzymanie się tego, co posiadasz: opiekowanie się klientem i utrzymywanie go (243)

Szybkie poprawki (259)

Podsumowanie (269)


Sprzedawanie niewidzialnego Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.