księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Strategiczny podstęp Umiejętność wygrywania w biznesie         Onepress          39.00zł   27.69zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Autor: Marek Staniszewski

ISBN: 978-83-246-2223-8

Ilość stron: 216

Data wydania: 06/2009

Twarda oprawa

Gdyby w Twoim otoczeniu łatwe do przewidzenia było powiązanie przyczyn i skutków, gry konkurencyjne zawsze odbywały się zgodnie z zachowaniem zasad fair play, działania konsumentów cechowały racjonalizm i zdrowy rozsądek, światowa ekonomia nie płatała figli w najmniej odpowiednich momentach, a wolny rynek charakteryzował się wiecznym ładem, przejrzystą strukturą i ustalonymi zasadami, właśnie wtedy nie potrzebowałbyś strategii. I tylko wtedy.

Twój światopogląd strategiczny powstaje w warunkach chaosu, nieładu i braku uporządkowania. Przeszłość w żaden sposób nie pomaga w zrozumieniu sytuacji obecnej, nie mówiąc już o próbie przewidzenia tego, co może zdarzyć się jutro. Żyjesz w rzeczywistości pełnej napięć, niepewności i oczekiwania na nieznane. W rzeczywistości fascynującej i wymagającej.

W świecie, w którym albo Ty przechytrzysz rynek, albo on przechytrzy Ciebie. Każda decyzja, posunięcie czy nawet ruch jedynie zwiększają ogólne zamieszanie. Co więc powinieneś zrobić? Czekać, aż wszystko minie? Nie minie. Walczyć wręcz? Zawsze znajdą się silniejsi. Przekonywać i tłumaczyć? Wszędzie roi się od słów. Rozwiązanie jest jedno… Fortel!


Od strategii do działania:

Rozdziały:
Dlaczego "Strategiczny podstęp"? (9)

CZĘŚĆ PIERWSZA: INSPIRACJE
Dlaczego potrzebujemy dziś strategicznego światopoglądu? (13)
Czym jest strategia i skąd pochodzi? (19)
Clausewitz czy Gandhi? (35)
Kryzys jako szansa na rozwinięcie skrzydeł (51)
Nie bądźcie pazerni! I pozwólcie się znaleźć (61)
Wielki kawowy mit albo jak zarządzać znaczeniem marki (77)

CZĘŚĆ DRUGA: DYWAGACJE
Czego słuchała Joanna d'Arc? Czyli estetyczna strona konsumpcji (95)
Jednoosobowe nisze rynkowe - czas na prosumentów (111)
"Pokażcie nogi!". Rola prognoz i badań w procesie decyzyjnym (119)
Bawcie i straszcie, ale nie pozwólcie na nudę! (139)

CZĘŚĆ TRZECIA: INKLINACJE
Krawiec na plaży. Teoria Adama Smitha a sztuka prezentowania wartości (155)
Miernota czy strategiczna brawura? (175)
Przetrwają tylko najstosowniejsi, czyli darwinowska walka o byt (189)


Strategiczny podstęp Umiejętność wygrywania w biznesie

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.