księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Biblia sprzedaży. Wydanie I         Onepress          79.00zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Handlowa prawda objawiona.

Na początku było słowo. Słowo, które stało się narzędziem do opisu materii. I zobaczył sprzedawca, że słowo jest dobre nie tylko do opisu świata. Słowo wraz z ciałem - mową ciała - stało się podstawą jego warsztatu pracy. I zaczął on poszukiwać nowych dróg dotarcia do klienta. I znalazł te drogi. Zebrał je i opisał w Pięcioksięgu Biblii sprzedaży, by służyły po wsze czasy kolejnym pokoleniom.

Oto więc przed Tobą, Sprzedawco, otwiera się krynica wiedzy, na którą czekałeś. Księga Wejścia. Ta księga jest o tym, jak i kiedy ludzie poznali sprzedaż. Mówi o jej roli, przejawach, zawiera liczne handlowe przypowieści, obala mity.

Definiuje i systematyzuje sprzedaż. Księga Przyczyny. Oto tekst, który motywuje. Zmienia nastawienie sprzedawcy do siebie, otoczenia i procesu sprzedaży. Przekazuje współczesną wiedzę z dziedziny psychologii oraz różnych nurtów pracy nad sobą. Księga Metody.

To część poświęcona technikom sprzedaży. Wszak warsztat sprzedawcy jest wyznacznikiem sukcesu zawodowego. Autentyczne przykłady ułatwią doskonalenie własnych umiejętności. Księga Drogi. Opisuje rzeczywistość i wieszczy.

Prowadzi drogą, którą zmierza sprzedaż, wskazuje nowe jej kierunki i rodzaje. Księga Pasji / Tajemnicy. Księga multimedialna, połączona z medium wirtualnym poprzez stronę internetową. Obfite źródło motywacji i inspiracji.

Idźcie zatem i sprzedawajcie.

Spis treści:

KSIĘGA WEJŚCIA

KSIĘGA PRZYCZYNY

Część I. Jak i Dlaczego (27)

Część II. Z dystansu (41)

Część III. U źródeł (53)

Część IV. Główny nurt (68)

Część V. Otwórz oczy! (139)

Część VI. Podróż do przyszłości (175)

KSIĘGA METODY

Część I. Dlaczego lubimy kupować i nie lubimy, jak się nam sprzedaje (201)

Część II. Od czego zacząć? (222)

Część III. Właściwe podejście do sprzedaży (251)

Część IV. Telefon (263)

Część V. Spotkanie handlowe (300)

Część VI. Wzorzec Pytań Prowadzących (WPP) (366)

KSIĘGA DROGI

Część I. Dokąd zmierza sprzedaż? (385)

Część II. WIELKIE TRENDY (399)

KSIĘGA PASJI


Biblia sprzedaży. Wydanie I

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.