księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Jak wywierać wpływ na ludzi         Onepress          42.90zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Zostań adeptem w szkole perswazji

Granie w przekonywanie

Kiedy podczas gry w bilard przyjmiesz prawidłową pozycję ciała, odpowiednio ułożysz kij i trafisz w to miejsce bili, które sobie upatrzyłeś, cała gra pójdzie po Twojej myśli. Bila wpadnie do odpowiedniej łuzy, trącając i przesuwając pozostałe tak, by ułatwić Ci kolejny ruch. Kolorowa mozaika sukcesu.

Czy nie byłoby wspaniale, gdyby podobnie dało się zrobić z ludźmi? Gdybyś zawsze mógł skłaniać innych do podejmowania odpowiednich decyzji na pokrytym suknem stole, na którym prowadzisz swoje interesy? Gdyby te decyzje pozwoliły Ci na wygranie każdej partii?

Trudno zajść daleko w świecie biznesu, jeśli nie umie się przekonać ludzi do swojego sposobu myślenia. To niemal niemożliwe bez umiejętności wzbudzania pozytywnych uczuć i skutecznego komunikowania się ze światem. Jednak by opanować sztukę perswazji, potrzebujesz odrobiny pomocy.

Oto kompletny przewodnik, pokazujący, jak stać się bardziej przekonującą i wpływową osobą. Zawiera nowe narzędzia, odkrywcze badania, analizy przypadków oraz mnóstwo praktycznych ćwiczeń, które pomogą Ci:

Rozdziały:

Część I: Na początek - ludzie, przekonania oraz związki (9)
1. Miej odwagę zacząć (11)
2. Rola podświadomości w wywieraniu wpływu (15)
3. Jak sprawić, aby więcej ludzi bardziej Cię lubiło (22)
4. W jaki sposób zapamiętywać imiona (32)
5. Jak budować dobre relacje (35)

Część II: Perswazja i wywieranie wpływu (57)
6. Pięć kluczy do perswazji i wywierania wpływu (59)
7. Jak budować prawdziwą empatię (70)
8. Zadawanie pytań i akceptowanie odpowiedzi (75)
9. Rozumienie implikacji i wpływu (81)
10. Myślenie długoterminowe i osiąganie zamierzonych celów (89)
11. Znaczenie przygotowań do wywierania wpływu (98)
12. Różne bodźce dla różnych ludzi (103)

Część III: Pokonanie obiekcji i negocjacje (107)
13. Techniki radzenia sobie z obiekcjami (109)
14. Cztery pierwsze kroki do negocjacji (117)
15. Cztery końcowe kroki w negocjacjach (127)
16. Jak sprawić, aby ludzie robili to, co zgodzili się zrobić (134)

Część IV: Powody, dla których ludzie kupują to, co kupują (143)
17. Psychologiczne powody, dla których ludzie kupują to, co kupują (145)
18. Rzadkość (152)
19. Empatia i ego (159)
20. Autorytet (161)
21. Specjalna okazja (163)
22. Obowiązek (169)
23. Nerwowość (174)
24. Silna presja społeczna (176)
25. W jaki sposób ludzie dokonują wyborów? (180)
26. Zestawienie wszystkich powodów (186)

Część V: Na czym polega zapamiętywanie, uczenie się i komunikacja (191)
27. Jak sprawić, aby ludzie pamiętali, co powiedziałeś (193)
28. Na czym polega uczenie się i dlaczego PowerPoint nie działa (196)
29. Jak stać się kimś, kto skutecznie komunikuje się z innymi (201)

Część VI: Zaufanie, motywacja i następny krok (205)
30. Siedem rzeczy, które mają naprawdę duże znaczenie w relacjach (207)
31. Jak zbudować zaufanie, które potrwa przez całe życie (214)
32. Motywacja (225)
33. Powiedz, co zamierzasz zrobić, i rób, co mówisz (235)
34. Wpływ, perswazja i cel życia (246)

Dodatek: Cel Philipa (253)
Dezyderaty Philipa (254)


Jak wywierać wpływ na ludzi

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.