Kiedy podczas gry w bilard przyjmiesz prawidłową pozycję ciała, odpowiednio ułożysz kij i trafisz w to miejsce bili, które sobie upatrzyłeś, cała gra pójdzie po Twojej myśli. Bila wpadnie do odpowiedniej łuzy, trącając i przesuwając pozostałe tak, by ułatwić Ci kolejny ruch. Kolorowa mozaika sukcesu.
Czy nie byłoby wspaniale, gdyby podobnie dało się zrobić z ludźmi? Gdybyś zawsze mógł skłaniać innych do podejmowania odpowiednich decyzji na pokrytym suknem stole, na którym prowadzisz swoje interesy? Gdyby te decyzje pozwoliły Ci na wygranie każdej partii?
Trudno zajść daleko w świecie biznesu, jeśli nie umie się przekonać ludzi do swojego sposobu myślenia. To niemal niemożliwe bez umiejętności wzbudzania pozytywnych uczuć i skutecznego komunikowania się ze światem. Jednak by opanować sztukę perswazji, potrzebujesz odrobiny pomocy.
Oto kompletny przewodnik, pokazujący, jak stać się bardziej przekonującą i wpływową osobą. Zawiera nowe narzędzia, odkrywcze badania, analizy przypadków oraz mnóstwo praktycznych ćwiczeń, które pomogą Ci:
Rozdziały:
Część I: Na początek - ludzie, przekonania oraz związki (9)
1. Miej odwagę zacząć (11)
2. Rola podświadomości w wywieraniu wpływu (15)
3. Jak sprawić, aby więcej ludzi bardziej Cię lubiło (22)
4. W jaki sposób zapamiętywać imiona (32)
5. Jak budować dobre relacje (35)
Część II: Perswazja i wywieranie wpływu (57)
6. Pięć kluczy do perswazji i wywierania wpływu (59)
7. Jak budować prawdziwą empatię (70)
8. Zadawanie pytań i akceptowanie odpowiedzi (75)
9. Rozumienie implikacji i wpływu (81)
10. Myślenie długoterminowe i osiąganie zamierzonych celów (89)
11. Znaczenie przygotowań do wywierania wpływu (98)
12. Różne bodźce dla różnych ludzi (103)
Część III: Pokonanie obiekcji i negocjacje (107)
13. Techniki radzenia sobie z obiekcjami (109)
14. Cztery pierwsze kroki do negocjacji (117)
15. Cztery końcowe kroki w negocjacjach (127)
16. Jak sprawić, aby ludzie robili to, co zgodzili się zrobić (134)
Część IV: Powody, dla których ludzie kupują to, co kupują (143)
17. Psychologiczne powody, dla których ludzie kupują to, co kupują (145)
18. Rzadkość (152)
19. Empatia i ego (159)
20. Autorytet (161)
21. Specjalna okazja (163)
22. Obowiązek (169)
23. Nerwowość (174)
24. Silna presja społeczna (176)
25. W jaki sposób ludzie dokonują wyborów? (180)
26. Zestawienie wszystkich powodów (186)
Część V: Na czym polega zapamiętywanie, uczenie się i komunikacja (191)
27. Jak sprawić, aby ludzie pamiętali, co powiedziałeś (193)
28. Na czym polega uczenie się i dlaczego PowerPoint nie działa (196)
29. Jak stać się kimś, kto skutecznie komunikuje się z innymi (201)
Część VI: Zaufanie, motywacja i następny krok (205)
30. Siedem rzeczy, które mają naprawdę duże znaczenie w relacjach (207)
31. Jak zbudować zaufanie, które potrwa przez całe życie (214)
32. Motywacja (225)
33. Powiedz, co zamierzasz zrobić, i rób, co mówisz (235)
34. Wpływ, perswazja i cel życia (246)
Dodatek: Cel Philipa (253)
Dezyderaty Philipa (254)
adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word
Księgarnia Informatyczna zaprasza.