księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II         Onepress          39.90zł   28.33zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Podręcznik numer 1 w zakresie rentownego marketingu w mediach społecznościowych - zaktualizowany o nowe strategie, taktyki i porady.

Podstawowe zasady i konkretne działania.

• Skup się na tym, co ważne: na przychodzie i ROI :: wszystkie działania w mediach społecznościowych powinny mieć jeden cel: zysk.
• W maksymalnym stopniu wykorzystaj dostępne zasoby :: odnoś sukcesy nawet przy małym budżecie i krótkich terminach.
• Przejdź od kontaktu do transakcji :: domknij pętlę dzięki marketingowi e-mailowemu i narzędziom do automatyzacji marketingu.
• Nie ograniczaj się do Facebooka, Twittera, YouTube’a i LinkedIn :: odkryj nowe możliwości związane z Instagramem, Pinterest, SlideShare, Yelpem i innymi serwisami.

Reklama w prasie, na plakacie albo na słupie reklamowym? To wszystko już było. Jeżeli chcesz dotrzeć do klientów, jeżeli chcesz, żeby zauważyli Twoją reklamę, musisz skorzystać z nowych nośników. Jakich? Społecznościowych! Z tych mediów korzystają dziennie miliony osób. Dzięki serwisom społecznościowym możesz precyzyjnie wybrać grupę docelową dla Twojej reklamy, a tym samym zwiększyć swoją szansę na sukces. Zastanawiasz się, jak wykorzystać ten potencjał?

Już nie musisz. Trzymasz w rękach poradnik, który wprowadzi Cię w ten świat. Sięgnij po niego i poznaj serwisy warte uwagi (media społecznościowe to nie tylko Facebook czy Twitter!) oraz język, który pozwoli Ci dotrzeć do ich użytkowników. W kolejnych rozdziałach zobaczysz, jak inteligentnie przekazać Twój komunikat za pośrednictwem wiadomości e-mail, oraz poznasz platformy mogące zwiększyć Twój przychód ze sprzedaży. Ponadto przekonasz się, jaką rolę w tym świecie odgrywają urządzenia mobilne, oraz nauczysz się badać skuteczność Twoich kampanii. Ta książka jest doskonałą lekturą dla osób, które chcą odnieść sukces biznesowy z pomocą mediów społecznościowych!

Dzięki tej książce:
• maksymalnie wykorzystasz dostępne zasoby
• poznasz serwisy społecznościowe warte uwagi
• zwiększysz ROI
• przeanalizujesz swoje kampanie
• zdobędziesz nowych klientów

Wartościowe rozwiązania, które nigdy nie przyszły Ci na myśl. Świetne narzędzia, o których Twoi konkurenci nawet nie słyszeli. Znakomite pomysły, powiązane z konkretnymi działaniami, które możesz bezzwłocznie podjąć – działaniami, które Ci się opłacą! Jesteś marketingowcem, szefem, przedsiębiorcą? Ta książka pomoże Ci uzyskać maksymalną wartość biznesową z aktywności w mediach społecznościowych. Nie zwlekaj!

Jamie Turner i dr Reshma Shah pomogli już setkom firm w osiąganiu zysków z aktywności w mediach społecznościowych i marketingu mobilnego. W tej książce zawarli swoje najcenniejsze przemyślenia i na tej podstawie utworzyli kompleksową mapę drogową, którą będziesz mógł bezzwłocznie wykorzystać z praktyce.

Spis treści:

Rozdział 1. Początki (21)

Rozdział 2. Ewolucja marketingu (31)

Rozdział 3. Strategiczne myślenie o mediach społecznościowych (41)

Rozdział 4. Język mediów społecznościowych (51)

Rozdział 5. Podwaliny sukcesu (59)

Rozdział 6. Dlaczego Twoja pierwsza kampania w social media się nie powiodła? (67)

Rozdział 7. Kierowanie rozmową (73)

Rozdział 8. Social media to nie tylko Facebook, LinkedIn, Google+ czy Twitter (81)

Rozdział 9. E-mail i automatyzacja marketingu - koło się zamyka (89)

Rozdział 10. Zastosowanie platform networkingowych do zwiększania przychodów ze sprzedaży (99)

Rozdział 11. Zastosowanie platform ułatwiających promocję do zwiększania przychodów ze sprzedaży (107)

Rozdział 12. Zastosowanie platform umożliwiających udostępnianie treści do zwiększania przychodów ze sprzedaży (115)

Rozdział 13. Społecznościowo czy mobilnie? Nie. Społecznościowo i mobilnie (123)

Rozdział 14. Integrowanie mediów społecznościowych z ogólnym planem marketingowym (135)

Rozdział 15. Analiza konkurencyjna w praktyce (143)

Rozdział 16. Analiza sytuacji wewnętrznej (151)

Rozdział 17. Znajomość procesu myślowego klienta (157)

Rozdział 18. Wyznaczanie najważniejszych celów i podstawowych strategii (167)

Rozdział 19. Uzgadnianie strategii obecności w mediach społecznościowych z istotą marki (177)

Rozdział 20. Pomiary efektywności kampanii w mediach społecznościowych (185)

Rozdział 21. Pomiary danych ilościowych (193)

Rozdział 22. Pomiary danych jakościowych (201)

Rozdział 23. W social media wszystkie drogi powinny prowadzić do ROI (209)

Rozdział 24. Gwarantowanie bezproblemowego przebiegu kampanii w social media (219)

Rozdział 25. Szczegółowy plan działania w mediach społecznościowych (225)


Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.