księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie         Onepress          67.00zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Kluczowe wskaźniki efektywności (ang. Key Performance Indicators, KPI) to jedne z najważniejszych narzędzi zarządzania w organizacjach. Mają ułatwiać ocenę działania organizacji poprzez pomiar stopnia realizacji jej celów, a przez to przyczyniać się do podejmowania właściwych decyzji.

Niestety, w wielu przypadkach przyjmuje się niewłaściwe KPI, co prowadzi do nieodpowiednich działań i spowalnia projekty. Konsekwencją jest niższa jakość współpracy z innymi jednostkami i ogólne pogorszenie pozycji organizacji.

Tymczasem jednym z warunków sukcesu zarządzania jest właściwe rozumienie i stosowanie wskaźników efektywności, a początkiem tego rozumienia - ich podział na wskaźniki rezultatu i wskaźniki efektywności.

Celem niniejszej książki jest wsparcie organizacji w opracowywaniu, wdrażaniu i stosowaniu najskuteczniejszych, zwycięskich KPI - takich miar efektywności, które mogą bardzo wiele zmienić poprzez sukcesywne dostosowywanie codziennych działań do strategicznych celów organizacji. Autor pokazał, w jaki sposób kierownicy mogą uniknąć najgroźniejszych pułapek i stworzyć KPI, które staną się cennym narzędziem zarządczym. Zaprezentowana metodologia jest prosta, zrozumiała, a przede wszystkim praktyczna. Dla każdego, kto ma wdrożyć KPI w swojej organizacji, ta książka okaże się bezcenna.

• Siedem cech KPI
• Istotne różnice pomiędzy wskaźnikami rezultatu i efektywności
• Nowy uproszczony sześcioetapowy proces ustalania i stosowania KPI
• Mity związane ze sferą mierzenia efektywności, które utrudniają osiąganie postępów
• Dlaczego KPI nie należy wykorzystywać w ramach systemów wynagrodzeń uzależnionych od wyników
• Doniosłość poglądów reformatorów paradygmatu (np. kwestia rezygnacji w ujęciu Petera Druckera)
• Znaczenie zrozumienia ciemnej strony miar efektywności
• Ustalanie skutecznych miar efektywności
• Zestaw narzędzi umożliwiających organizacji znalezienie krytycznych czynników sukcesu, źródła wszystkich istotnych miar
• Potrzeba posiadania wewnętrznego eksperta ds. pomiarów
• Sposób przewodzenia procesowi zmian i prowadzenia ich sprzedaży w sferze mierzenia efektywności
• Ponad 200 miar efektywności

Klucz do stworzenia prawdziwie zwycięskich KPI leży w Twoich rękach!

David Parmenter - jest czołowym ekspertem w zakresie tworzenia KPI, znanym ze skłaniających do myślenia, żywiołowych sesji, dzięki którym wiele organizacji zmieniło swoje podejście do zarządzania efektywnością i radykalnie poprawiło skuteczność. Prowadził warsztaty z udziałem tysięcy uczestników z 30 krajów, pracował dla firm Ernst & Young, BP Oil Ltd, Arthur Andersen i PricewaterhouseCoopers. Jest członkiem Związku Koncesjonowanych Księgowych Anglii i Walii. Regularnie publikuje w czasopismach profesjonalnych i biznesowych. Jest także autorem wielu książek o tej tematyce.

Spis treści:

CZĘŚĆ I. OBRAZ SYTUACJI

Rozdział 1. Wielkie nieporozumienie związane z KPI (29)

Rozdział 2. Mity dotyczące pomiaru efektywności (49)

Rozdział 3. Niezamierzone skutki: ciemna strona miar (65)

Rozdział 4. Rewitalizacja efektywności (71)

Rozdział 5. Strategia i jej znaczenie dla miar efektywności (99)

CZĘŚĆ II. METODOLOGIA ZWYCIĘSKICH KPI

Rozdział 6. Tło metodologii zwycięskich KPI i jej migracja (111)

Rozdział 7. Kamienie węgielne procesu wdrażania kluczowych wskaźników efektywności (117)

Rozdział 8 . Skłonienie prezesa i wyższej kadry kierowniczej do zaangażowania się w zmiany (etap 1) (127)

Rozdział 9 . Podniesienie kwalifikacji zasobów wewnętrznych, aby umożliwić zarządzanie projektem KPI (etap 2) (137)

Rozdział 10. Przewodzenie procesowi zmian i ich sprzedaż (etap 3) (149)

Rozdział 11. Znajdowanie operacyjnych krytycznych czynników sukcesu organizacji (etap 4) (163)

Rozdział 12. Ustalenie miar, które będą skuteczne w naszej organizacji (etap 5) (187)

Rozdział 13. Pozyskiwanie miar napędzających efektywność (etap 6) (205)

Rozdział 14. Raportowanie miar efektywności (215)

CZĘŚĆ III. NIEZBĘDNIK DYREKTORA DS. POMIARÓW

Rozdział 15. Zasoby dla dyrektora ds. pomiarów (241)

Rozdział 16. Studia przypadków z warsztatów krytycznych czynników sukcesu (261)

Rozdział 17. Popularne krytyczne czynniki sukcesu i odpowiadające im miary (279)

Rozdział 18. Porównanie z innymi metodologiami (287)

Rozdział 19. Niezbędnik prezesa (297)

Dodatek A. Fundamenty systemów wynagradzania opartych na wynikach (303)

Dodatek B. Projekt zakresu obowiązków dyrektora ds. pomiarów (319)

Dodatek C. Prowadzenie skutecznych prezentacji (323)

Dodatek D. Baza danych miar efektywności (329)


Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.