księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Reguły small biznesu Własna firma w praktyce         Onepress          49.00zł   34.79zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl Własna firma bez reguł to tylko biznesowa partyzantka.

Sektor MSP, czyli małych i średnich przedsiębiorstw, ma prawie 47% udziału w tworzeniu polskiego produktu krajowego brutto. Co roku powstaje kilkaset tysięcy firm, z których zdecydowana większość nie przetrwa dziesięciu lat. Dlaczego tak się dzieje? Może odpowiedź znowu kryje się w statystyce: z tych firm, które przetrwały pierwszy, najtrudniejszy okres, jedynie 36% ma strategię rynkową, 17% planuje budowę kultury organizacji i opracowywanie wizji przedsiębiorstwa, 20% zdefiniowało role i funkcje poszczególnych działów firmy i aż 66% nie podejmuje działań zmierzających do podporządkowania procesów operacyjnych zdefiniowanym celom nadrzędnym.

Książka Zbigniewa Mendla odpowiada na pytanie, jak prowadzić firmę w sposób zwycięski - zarówno finansowo, jak i pod kątem osobistych przekonań czy wartości. Autor oprowadza czytelnika po świecie realnego biznesu, od momentu podjęcia decyzji o prowadzeniu firmy o konkretnym profilu działalności, przez pierwsze kluczowe decyzje, aż po ewentualną sprzedaż dobrze funkcjonującego przedsiębiorstwa.

Porusza wszystkie aspekty istotne dla dobrego działania firmy: wybór siedziby, definiowanie klienta, identyfikację wizualną, proces planowania, relacje z pracownikami, konkurentami i lokalną społecznością. Wszystko to w oparciu o najlepszą wiedzę i doświadczenia - własne oraz właścicieli firm, którym od lat pomaga zmagać się z twardymi regułami obowiązującymi w świecie small biznesu.

Spis treści:

Rozdział 1. Czy i kiedy oraz na jakich warunkach warto być właścicielem, a nie pracownikiem najemnym (13)

Rozdział 2. Między marzeniami a rzeczywistością - przesłanki wyboru rodzaju działalności gospodarczej (33)

Rozdział 3. Nazwa, logotyp, przedmiot działania, siedziba - pierwsze kluczowe decyzje (51)

Rozdział 4. Kto jest moim klientem, kształt mojej oferty, gdzie jest moja konkurencja - czyli zręby strategii (67)

Rozdział 5. Intuicja to nie wszystko, czyli podstawy planowania biznesu (87)

Rozdział 6. Etapy rozwoju firmy a decyzje właścicielskie (105)

Rozdział 7. Nie myl przychodów z kosztami - o właścicielskich priorytetach (125)

Rozdział 8. Konkurencja - kooperacja - konsolidacja, czyli jak egzystować z rywalami rynkowymi (141)

Rozdział 9. Delegowanie kompetencji - bolesny wymóg, znak czasu czy naturalna kolej rzeczy? (157)

Rozdział 10. Właściciel przedsiębiorstwa w życiu lokalnej społeczności - społeczna percepcja przedsiębiorcy (171)

Rozdział 11. Efektywna, czyli jaka? Praktyczne metody oceny, monitorowania oraz podnoszenia skuteczności biznesowej i bezpieczeństwa rynkowego firmy (185)

Rozdział 12. Jak kupić/sprzedać firmę i nie dać się oszukać (227)


Reguły small biznesu Własna firma w praktyce

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.