księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Wizerunek publiczny w internecie. Kim jesteś w sieci?         Onepress          39.90zł   28.33zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Nie ma Cię w sieci? Wielu powie: „Nie istniejesz!”

Choćbyś był autorem najlepszych książek, ulubionym ekspertem programów telewizyjnych i radiowych, nie zaistniejesz w wirtualnym świecie, jeśli nie masz swojej strony WWW, nie prowadzisz bloga, nie korzystasz z mediów społecznościowych. Albo będzie jeszcze gorzej: zaistniejesz w sieci, nawet o tym nie wiedząc — jako bohater prześmiewczych memów.

Każdy może stworzyć stronę internetową czy bloga i kręcić filmy na YouTubie ze sobą w roli głównej. Pytanie tylko, czy to, co robisz, i sposób, w jaki to robisz, przemawia do internautów? Ta książka odpowie Ci na to pytanie, a także na wiele innych. Poprowadzi Cię krok po kroku do stworzenia wyjątkowej osobowości internetowej.

Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, jak budować wizerunek w sieci. Ta wiedza przyda Ci się zarówno na początku kariery zawodowej, jak i w jej trakcie, kiedy już zdobędziesz status profesjonalisty. Książka skierowana jest do menedżerów, doradców, trenerów, coachów, ekspertów, naukowców, prawników, PR-owców, dziennikarzy, freelancerów i studentów oraz wszystkich, którzy chcą stać się liderami biznesu, nauki czy polityki.

Spis treści:

CZĘŚĆ I BUDOWANIE WIZERUNKU PUBLICZNEGO W INTERNECIE

Rozdział 1. Czym jest wizerunek publiczny? (21)

Rozdział 2. Dlaczego przy budowie wizerunku warto używać narzędzi oferowanych przez internet? (23)

Rozdział 3. Strategia budowania wizerunku w internecie (29)

CZĘŚĆ II NARZĘDZIA BUDOWANIA WIZERUNKU PUBLICZNEGO W INTERNECIE

Rozdział 4. Strona internetowa (45)

Rozdział 5. Społeczności internetowe (93)

Rozdział 6. Narzędzia ułatwiające pracę nad wizerunkiem w internecie (135)

Rozdział 7. Wizerunek publiczny w korespondencji elektronicznej (141)

CZĘŚĆ III BUDOWANIE WIZERUNKU W INTERNECIE NA PRZYKŁADZIE WYBRANYCH GRUP

Rozdział 8. Eksperci (155)

Rozdział 9. Naukowcy i wykładowcy akademiccy (159)

Rozdział 10. Prawnicy (163)

Rozdział 11. Doradcy finansowi i podatkowi (167)

Rozdział 12. Lekarze (171)

Rozdział 13. Politycy (175)

Rozdział 14. Dziennikarze, publicyści, pisarze (179)

Rozdział 15. Freelancerzy (między innymi graficy i fotograficy) (183)

Rozdział 16. Trenerzy, doradcy, coache (187)

Rozdział 17. Trenerzy personalni (189)

Rozdział 18. Artyści, aktorzy, piosenkarze (193)

Rozdział 19. Hobbyści (197)

Podsumowanie (201)

Strategia budowania wizerunku publicznego w internecie (203)

Wybrane strony internetowe (207)

Wykaz literatury (209)

Dr Sergiusz Trzeciak. Twoje cele. Moja pasja (211)


Wizerunek publiczny w internecie. Kim jesteś w sieci?

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.