księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Zarządzanie przez zaangażowanie. Jak bezinwestycyjnie poprawić wyniki firmy         Onepress          34.90zł   24.78zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Dobre zarządzanie oznacza pokazanie przeciętnym ludziom, jak wykonywać pracę najlepszych.

Zarządzanie zaangażowaniem pracowników to takie słowo klucz, które co jakiś czas jak bumerang powraca w każdej organizacji. Szczególnie w okresie prosperity sposoby na zwiększenie zaangażowania pracowników wzbudzają zainteresowanie zarządu, niepokój menedżerów i panikę działu HR. Przeprowadza się analizy, zwołuje zebrania kadry zarządzającej, zatrudnia zewnętrzną firmę, która ma „podnieść morale i zwiększyć motywację”, organizuje kilka szkoleń i... cisza. Przychodzi kryzys, obroty spadają, temat umiera śmiercią naturalną. Aż do momentu, kiedy znów ktoś zauważa, że pracownicy są ważni.

Czy zatem zaangażowanie pracowników w lepsze, wydajniejsze wykonywanie powierzonych zadań to tylko mrzonka? Czy należy na nie machnąć ręką i robić swoje? Oczywiście, że nie! Prawda jest taka, że potencjał do zwiększenia entuzjazmu pracowników bez jakichkolwiek nakładów finansowych w większości firm jest potężny! Ludzie przeważnie chcą lepiej pracować.

Problem leży gdzie indziej. Jest nim brak odpowiedniego podejścia wśród menedżerów. A przecież podstawowym zadaniem menedżera jest umiejętność motywowania podwładnych. Tylko dzięki temu firma będzie w stanie rozwijać się, a nawet przetrwać większość rynkowych kryzysów i wyjść z nich zwycięsko.

Spis treści:
1. Zaangażowanie pracowników - czyli czym zaangażowanie różni się od zadowolenia (13)
2. Typy pracowników - czyli jak zachowują się pracownicy i czy rzeczywiście wpływają na wyniki firmy (21)
3. Pomiar poziomu zaangażowania - czyli mierzyć, nie mierzyć. Czym różni się ranking od diagnozy, a monitorowanie od zarządzania? (35)
4. Rola menedżera - czyli kto odpowiada za poziom zaangażowania pracowników (47)
5. Oddziaływanie na zaangażowanie - czyli jak działać proaktywnie, długoterminowo i nie wpaść w pułapkę kosztownych działań reaktywnych (65)
6. Ciężkie czasy - czyli jak wykorzystać sytuacje niepewności i zagrożenia do zbudowania zaangażowanego zespołu (87)
7. Kilka przykładów z ciężkich czasów (105)
8. Kultura korporacyjna - czyli co różni wartości korporacyjne od rzeczywistego zachowania pracowników (121)
9. Zacznijmy od siebie - czyli jak podnosząc zaangażowanie pracowników, nie zapomnieć o sobie. Jak wpływać na swoje zaangażowanie, nie czekając na innych? (135)
10. Uwagi końcowe - czyli liczy się percepcja i skuteczność, a nie fakty i intencja (145)
Zakończenie - czyli co dalej z zaangażowaniem pracowników (155)
Załącznik. Podsumowanie (161)


Zarządzanie przez zaangażowanie. Jak bezinwestycyjnie poprawić wyniki firmy

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.