księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej Wydanie II rozszerzone         Onepress          39.90zł   9.98zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl Słowa, które mają MOC.

Czy wierzysz w moc perswazji w komunikacji z ludźmi? Zanim odpowiesz na to pytanie, wykonaj następujące ćwiczenie: zamknij oczy, ustaw w szeregu swojej pamięci osoby, z którymi na co dzień współpracujesz, i wybierz te, których prośby realizujesz w pierwszej kolejności. Czy są to te sympatyczne? Sympatyczny może poczekać, prawda? Nie pogniewa się, zrozumie, zaakceptuje, najwyżej zrobi sam. A może najszybciej załatwiasz sprawy najbardziej namolnych?

Tych, którzy będą marudzić, wisieć Ci nad głową, wzdychać, że Twoje opóźnienia zawalą projekt. Jeśli nie masz bardzo przekornej natury, robotę dla nich wykonasz najprędzej — po to, by mieć ich z głowy. Czy teraz czujesz moc perswazji? Czy wierzysz już, że tak jak marudni wpływają na Twoje działania, tak Ty możesz kierować działaniami innych ludzi?

Jeśli tak jest, sięgnij po książkę Aleksandra Binsztoka. W sposób prosty, dosadny i dowcipny autor podpowie Ci, jakimi metodami możesz wpływać na otoczenie i kształtować je tak, by ułatwić sobie życie zawodowe i prywatne. Z jednym zastrzeżeniem - książka nie ujmuje wszystkich zagadnień komunikacji perswazyjnej. Jest jednak częścią strategii, metod i technik, które wchodzą w skład Modelu Permanentnego Rozwoju Społecznego (Permanent Social Development Model, PSDM), który autor od lat konstruuje wraz ze współpracownikami. Pod tym modelem podpisuje się obiema rękami, jednak pozostawia Czytelnikowi pole do przemyśleń i własnych wniosków.

Spis treści:

Część I. Efektywna komunikacja interpersonalna (25)
ŻEBY NIE "GADAŁ DZIAD DO OBRAZU...", CZYLI JAK KOMUNIKOWAĆ SIĘ EFEKTYWNIEJ? (27)

Część II. Podstawy perswazji (57)
ZANIM POZNASZ TO, CO UCZYNI CIĘ SKUTECZNIEJSZYM... (59)

PONADCZASOWE REGUŁY PERSWAZJI (75)

Część III. Etyczne wpływanie na ludzi (101)
KOTWICZENIE POŻĄDANYCH POSTAW W PODŚWIADOMOŚCI ROZMÓWCÓW (103)

BUDOWANIE PRZYJAZNEGO KONTAKTU Z KLIENTEM (120)

Część IV. Kształtowanie przyjaznych relacji międzyludzkich (147)
ZACIEŚNIANIE WIĘZI Z ROZMÓWCĄ (149)

NATURA LUDZKA A ROZPOZNAWANIE PRAWDZIWYCH INTENCJI ROZMÓWCY (166)

MISTRZOSTWO W PRZEKONYWANIU (186)

Część V. Uwaga! Manipulacja (193)
NIEUCZCIWE MANIPULACJE (195)

RADZENIE SOBIE Z TRUDNYM KLIENTEM (209)

Część VI. Lingwistyka w praktyce nie tylko biznesowej (219)
LINGWISTYCZNE TECHNIKI HIPNOTYZUJĄCE LUDZKI UMYSŁ (221)

INNE REGUŁY LINGWISTYCZNE WPŁYWU SPOŁECZNEGO (254)

WYBRANE TECHNIKI LINGWISTYCZNE W SPRZEDAŻY (268)

Część VII. Sztuka skutecznej sprzedaży (289)
TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU W SPRZEDAŻY (291)

Część VIII. Źródła inspiracji (359)


Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej Wydanie II rozszerzone

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.