Autor: Amrit Tiwana
ISBN: 83-85428-83-6
Ilość stron: 384
Data wydania: 2003
Twarda oprawa
Oto praktyczny, życiowy instruktaż zarządzania wiedzą i relacjami z klientem dla każdego menadżera i specjalisty IT!
W jednej, przystępnie napisanej książce, znany konsultant wyjaśnia dokładnie, jak wykorzystać bazujące na wiedzy i ukierunkowane na klienta technologie CRM i oferuje wypróbowaną 7-etapową mapę implementacji!
• Jak funkcjonują KM i CRM – i jak oddziałują na istniejące procesy i infrastrukturę IT.
• Jak posługując się KM i KCRM wykorzystać mocne strony firmy, maksymalizować wysiłki pracowników i podnieść lojalność klientów
• Łańcuch Wartości Wiedzy o Kliencie: indywidualizacja na bazie wiedzy i długo-trwałe „uczące się” relacje (learning relationships)
• Dopasowanie strategii e-biznesu i rozwiązań technologicznych: przezwyciężenie „Dylematu Nowatora”
• Budowanie zespołu i wyznaczanie celów w udanych projektach KM/CRM
• Audyt posiadanej wiedzy i systemów relacji z klientami
• Kultura organizacyjna: podstawowe zmiany, które mogą się okazać konieczne oraz sposób ich realizacji.
• Techniki stymulowanego wynikami opracowywania i wdrażania projektu
Im lepiej rozumiesz potrzeby swoich klientów, tym lepiej możesz im służyć – a dysponując dzisiejszymi, rewolucyjnymi systemami KM/CRM, zrozumiesz ich lepiej niż kiedykolwiek dotąd.
adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word
Księgarnia Informatyczna zaprasza.