Czy możesz sobie wyobrazić, że jesteś w stanie zidentyfikować klientów przynoszących największe zyski, wypracować lepszą strategię ko-munikowania się z nimi i zainspirować ich, aby kupowali więcej?
A więc, naprawdę możesz to zrobić. A najlepsze jest to, że możesz to osiągnąć używając danych, które już masz.
Wszystko, co robimy, tworzy dane. Za każdym razem, gdy ktoś ogląda coś w sieci, szuka w Google lub nawet przegląda sieć w swoim telefonie, tworzona jest kolejna cząstka danych, które mogą pomóc nam zrozumieć i przewidzieć zachowanie konsumentów. Rewolucja w analizowaniu danych właśnie się toczy i metody oraz narzędzia radzące sobie z tym „potopem danych” stają się coraz prostsze i mniej kosztowne, a jednocześnie bardziej precyzyjne, niż kiedykolwiek wcześniej.
Dimitri Maex, Managing Director globalnej agencji reklamowej OgilvyOne New York i mózg praktyki analitycznej stosowanej w agencji pokazuje, jak możemy przekształcić swoje dane – te małe seksowne cyferki, które mogą zapewnić więcej zysków naszemu biznesowi – w skuteczne strategie prawdziwego wzrostu.
W jasnym, przejrzystym stylu wyjaśnia, jak:
• Ustalić, którzy klienci mają największy potencjał zwiększenia wartości, po których można spodziewać się większych zakupów, a którzy nie są warci targetowania.
• Alokować zasoby marketingowe w najlepszy możliwy sposób.
• Przewidzieć, jakich produktów lub usług klienci będą potrzebować w przyszłości.
• Zoptymalizować swoją obecność w sieci, aby uzyskać największy zwrot z wyszukiwania.
Lektura obowiązkowa dla marketerów starających się uzyskać najwyższy zwrot z inwestycji, właścicieli małych firm pragnących rosnąć szybciej lub kreatywnych twórców pragnących poznać reakcję na swoje działania – i nie tylko.
„Te małe seksowne numerki” nie są narzędziem tylko dla nerdów - rachmistrzów, ale dla każdego, kto pragnie wykorzystać dane, które już ma w zasiegu ręki, do rozwinięcia swojego biznesu i zwiększenia zysków.
Rozdziały:
Dlaczego liczby od zawsze były seksowne
Rozdział 1. Jak ta książka może pomóc w rozwijaniu biznesu
Rozdział 2. Targetowanie: Do kogo mówić?
Rozdział 3. Odkrywanie: O czym powinniśmy rozmawiać z klientami?
Rozdział 4. Lokalizowanie: Jak ich znaleźć?
Rozdział 5. Budżet: Jak wiele powinniśmy wydać?
Rozdział 6. Kryteria: Jak ustalić, co działa, a co nie?
Rozdział 7. Optymalizacja: Jak robić więcej tego co działa, a mniej tego co nie?
Rozdział 8. Przyszłość
adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word
Księgarnia Informatyczna zaprasza.