Udane przedsięwzięcie wymaga dobrze przygotowanego biznesplanu. Autor przedstawił w książce podstawowe zagadnienia związane z planowaniem przedsięwzięć biznesowych, zawarł praktyczne rady, jak – krok po kroku, szybko i w prosty sposób – stworzyć własny biznesplan, a także objaśnił, jak najlepiej zaprezentować i wdrożyć ten plan w życie.
Jeśli pragniesz rozpocząć własną działalność biznesową albo zwiększyć efektywność, a zatem i rentowność, istniejącej firmy, ta książka jest właśnie dla Ciebie.
Książka jest przeznaczona zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych przedsiębiorców i menedżerów, a także studentów kierunków ekonomicznych, słuchaczy w szkołach biznesu oraz uczestników szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie.
Rozdziały:
Rozdział 1. Wprowadzenie do tworzenia biznesplanu
Rozdział 2. Wprowadzenie
Rozdział 3. Konkurencja — jak ją pokonamy?
Rozdział 4. Wykorzystanie potęgi marketingu
Rozdział 5. Źródła dochodów: najważniejsza część biznesplanu
Rozdział 6. Źródła finansowania
Rozdział 7. Kadrowa strona przedsięwzięcia
Rozdział 8. Ochrona pomysłów
Rozdział 9. Jak zmieścić biznesplan na dwóch stronach, czyli streszczenie
Rozdział 10. Prezentacja biznesplanu
Rozdział 11. Biznesplan w działaniu
Załączniki
adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word
Księgarnia Informatyczna zaprasza.