księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Marketing sensoryczny         PWE          57.90zł   49.22zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Ważną rolę w procesach zakupu i konsumpcji, a także postrzeganiu firm, marek i produktów odgrywają zmysły wzroku, słuchu, węchu, dotyku i smaku. Wiedza o zmysłach ludzkich przyczynia się do większej skuteczności działań marketingowych. Jednak w większości przypadków jej wykorzystanie ogranicza się do tego, jak sprawić, aby klienci dostrzegli produkt lub markę.

Zdaniem autorów marketing sensoryczny oferuje dużo więcej. Jest to sposób wyrażania tożsamości i wartości firmy w dążeniu do długofalowego celu, jakim jest zwiększenie świadomości marki oraz tworzenie jej wizerunku. Jest to innowacyjna książka, prezentująca teorię i praktykę marketingu sensorycznego. Eksperci w tej dziedzinie przekazują w niej czytelnikowi wiedzę opartą głównie na wynikach badań naukowych z dziedziny psychologii, doświadczeniach firm i zachowaniach konsumentów.

Tworząc koncepcję marketingu sensorycznego, przyjęli oni założenie, że o percepcji produktów i usług przez klientów decyduje pięć zmysłów ludzkich. Ich zdaniem firmy muszą o tym pamiętać, gdy formułują strategie marketingowe, a zwłaszcza dokonują wyboru segmentów docelowych, kształtują wizerunek marki czy pozycjonują produkt. Dzięki wykorzystaniu czynników emocjonalnych, racjonalnych i zmysłowych zdecydowanie łatwiej jest bowiem umacniać pozycję na rynku i zdobywać klientów.

Walorami książki są przystępny język oraz interesujące przykłady firm europejskich i amerykańskich, które już stosują marketing sensoryczny w swojej działalności.
Książka jest adresowana do studentów, a także praktyków gospodarczych. Stanowi ona źródło wiedzy i inspiracji do refleksji dla praktyków marketingu oraz badaczy i studentów.

Rozdziały:

Rozdział 1. Czym jest marketing sensoryczny?
Ludzkie zmysły jako zasoby do wykorzystania
Strategie sensoryczne a podejście do klienta
Zmysły ludzkie w centrum uwagi
Marka a subiektywny charakter doświadczeń
Zmysły i doświadczenia zmysłowe
Logika doświadczeń jednostki
 
Rozdział 2. Marketing 3.0
Dynamika zmian — zalążek społeczeństwa cyfrowego
Modernistyczne i postmodernistyczne systemy wartości
Indywidualizacja jako styl życia
Od produktu do doświadczenia zmysłowego
Marka a marketing sensoryczny
 
Rozdział 3. Zmysł węchu
Jak wywąchać dobry interes
Zapach jako źródło doznań
Głębokość i wymiary zapachu
Marka jako doświadczenie zapachowe
 
Rozdział 4. Zmysł słuchu
Słyszeć i rozumieć
Dźwięk jako źródło doznań
Holistyczne podejście do dźwięku
Marka jako doświadczenie dźwiękowe
 
Rozdział 5. Zmysł wzroku
Sztuka widzenia
Wizualizacja jako źródło doznań
Tworzenie przestrzeni usługowej
Marka jako doświadczenie wzrokowe
 
Rozdział 6. Zmysł smaku
Marketing bez smaku
Smak jako źródło doznań
Marki z pieprzykiem
Marka jako doświadczenie smakowe
 
Rozdział 7. Zmysł dotyku
Marketing dotykowy
Faktura powierzchni jako źródło doznań
Namacalne emocje
Marka jako doświadczenie dotykowe
 
Rozdział 8. Marka jako doświadczenie zmysłowe
Empatia i przyjemność
Czujniki, wrażenia i wyrażenia zmysłowe
Dusza marki
Najwyższe doświadczenie zmysłowe


Marketing sensoryczny

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.