księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Zarządzanie łańcuchem dostaw Koncepcje procedury doświadczenia         PWE          61.90zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Autor: Jarosław Witkowski

ISBN: 978-83-208-1865-9

Ilość stron: 256

Data wydania: 03/2010

W książce przedstawiono nowoczesną koncepcję zarządzania, jaką jest zarządzanie łańcuchem dostaw.

Istotą tej koncepcji jest synchronizowanie przepływu strumieni produktów, informacji i środków finansowych w celu powiększania wartości dostarczanych produktów lub usług od momentu ich powstawania, przez fazy zaopatrzenia, produkcji i dystrybucji, aż do obsługi ostatecznych klientów.

Właściwe zarządzanie łańcuchem dostaw może więc być źródłem rynkowego sukcesu przedsiębiorstwa.

W książce omówiono:
• teoretyczne podstawy zarządzania łańcuchami dostaw,
• procedury, organizację i strategie łańcuchów dostaw,
• benchmarking i ocenę łańcuchów dostaw,
• zarządzanie łańcuchami dostaw w Japonii i w Europie.

Książka jest przeznaczona dla: studentów uczelni ekonomicznych i technicznych oraz kadry kierowniczej przedsiębiorstw.

Rozdziały:

Rozdział 1. Teoretyczne podstawy zarządzania łańcuchami dostaw
Łańcuchy i sieci dostaw
Geneza, istota i cele współczesnego zarządzania łańcuchami dostaw
Partnerstwo między ogniwami łańcucha dostaw
Zewnętrzne uwarunkowania zarządzania łańcuchami dostaw
Synchronizacja strumieni popytu i podaży
Zarządzanie łańcuchami dostaw a teorie pozycjonowania i kosztów transakcyjnych

Rozdział 2. Procedury, organizacja i strategie łańcuchów dostaw
Poziomy integrowania łańcuchów dostaw
Poziomy integrowania łańcuchów dostaw według Ch.C. Poiriera
Pięciopoziomowy model Kompasu
Poziomy doskonałości łańcuchów dostaw według firmy konsultingowej A.T. Kearney
Doskonalenie przedsiębiorstwa a rozwój dostawców
Struktury organizacyjne przedsiębiorstw w łańcuchu dostaw
Strategie obsługi klientów w łańcuchach dostaw
Strategia szybkiej reakcji (QR)
Strategia efektywnej obsługi klientów (ECR)
Technologie teleinformatyczne w zarządzaniu łańcuchami dostaw

Rozdział 3. Benchmarking i ocena łańcuchów dostaw
Istota i zakres benchmarkingu łańcuchów dostaw
Procesy w modelach referencyjnych łańcuchów dostaw
Analiza tworzenia wartości w łańcuchach dostaw
Pomiar sprawności i efektywności łańcuchów dostaw
Ocena wartości dodanej i satysfakcji klientów
Koszty działań i analiza wyników finansowych łańcucha dostaw
Ocena wartości dodanej łańcucha dostaw

Rozdział 4. Zarządzanie łańcuchami dostaw w firmach japońskich
Źródła rozwoju i sukcesów współdziałania przedsiębiorstw w Japonii
Struktura i funkcjonowanie łańcuchów dostaw w grupach Keiretsu
Łańcuchy dostaw w firmach japońskich w warunkach recesji
System dostaw just-in-time

Rozdział 5. Zarządzanie łańcuchami dostaw w Europie
Funkcjonowanie i kierunki rozwoju sieci dostaw w krajach Unii Europejskiej
Outsourcing logistyczny w europejskich łańcuchach dostaw
Kulturowe uwarunkowania sieci dostaw
Program integrowania dostawców: studium przypadku firmy zagranicznej w Polsce


Zarządzanie łańcuchem dostaw Koncepcje procedury doświadczenia

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.