Autor: Ashok Jashapara
ISBN: 83-208-1631-9
Ilość stron: 396
Data wydania: 2006
Podręcznik obejmuje uporządkowany, całościowy wykład dotyczący zarządzania wiedzą. Cieszy się ono coraz większym zainteresowaniem, od kiedy do świadomości wszystkich teoretyków i praktyków zarządzania dotarło, że świat zmierza do gospodarki opartej na wiedzy.
Wykład koncentruje się wokół pięciu zjawisk dotyczących wiedzy w firmie: odkrywanie wiedzy, tworzenie wiedzy, wartościowanie wiedzy, rozprzestrzenianie wiedzy, wykorzystywanie wiedzy.
Rozdziały:
Część I. ODKRYWANIE WIEDZY
Rozdział 1. Wprowadzenie do zarządzania wiedzą
Rozdział 2. Filozoficzne koncepcje wiedzy
Część II. GENEROWANIE WIEDZY
Rozdział 3. Organizacyjne uczenie się
Rozdział 4. Technologie zarządzania wiedzą
Część III. WARTOŚCIOWANIE WIEDZY
Rozdział 5. Systemy zarządzania wiedzą
Rozdział 6. Nurty w zarządzaniu strategicznym
Część IV. UPOWSZECHNIANIE WIEDZY
Rozdział 7. Zarządzanie wiedzą a kultura organizacyjna
Rozdział 8. Zarządzanie zmianą
Część V. WYKORZYSTYWANIE WIEDZY
Rozdział 9. Zarządzanie wiedzą a organizacja ucząca się
Rozdział 10. Zakończenie
adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word
Księgarnia Informatyczna zaprasza.