Pierwszy podręcznik z zakresu teorii diagnozy edukacyjnej!
Książka prezentuje:
• koncepcję diagnostyki jako nauki o rozpoznawaniu warunków, przebiegu i wynikach uczenia się;
• główne pojęcia dyscypliny;
• analizę i ocenę narzędzi diagnozy;
• metody diagnostyczne oraz wyniki diagnozy osiągnięć ucznia i placówki edukacyjnej oraz poziomu edukacyjnego kraju;
• ewaluację w edukacji jako pochodną diagnozy;
• ćwiczenia ułatwiające wdrożenie stosowania pojęć i zaleceń.
Podręcznik jest przeznaczony dla:
• studentów kierunków pedagogicznych i nauczycielskich;
• pedagogów i nauczycieli pracujących w instytucjach edukacyjnych;
• dyrektorów szkół, doradców metodycznych, pracowników komisji egzaminacyjnych i nadzoru pedagogicznego.
adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word
Księgarnia Informatyczna zaprasza.