Autor: Simon Seivewright
ISBN: 978-83-01-16176-7
Ilość stron: 176
Data wydania: 03/2010
Podręcznik wprowadza studentów wydziałów artystycznych i początkujących projektantów w dziedzinę projektowania odzieży.
Książka omawia kwestie praktyczne dotyczące twórczych poszukiwań oraz projektowania ubioru. Autor prezentuje najważniejsze etapy pracy nad koncepcją projektu.
Omawia proces badawczy, sposoby analizy wyników i możliwości ich wykorzystania w realizacji pomysłów. Wskazuje ważne kierunki i źródła inspiracji. Przedstawia także metody efektywnej prezentacji wyników wcześniejszych poszukiwań w formie gotowych projektów.
Publikację uzupełniają interesujące wywiady z utalentowanymi i znanymi projektantami oraz przedstawicielami branży.
Książka prezentuje prace słynnych projektantów:
Vivienne Westwood, Christian Dior, Julien Macdonald, DSquared, Sophia Kokosalaki, Alexander McQueen, Christian Lacroix, Jean Paul Gaultier, Robert Cary-Williams,Manish Arora, Basso & Brooke, Dolce & Gabbana, Hussien Chalayan, Sarah Arnett, Kate Jenkins, Winni Lok, Richard Sorger, Autumn Whitehurst, Linda Ramstedt, David Downton, Rebekah Train, Cherri Blackwood, Lotta Lindblad, Nicolas Ghesquiere, Viktor & Rolf, John Galliano i Jonathan Saunders.
Główne tematy poruszane w książce:
• tworzenie i rodzaje briefu,
• wybór tematu i koncepcji,
• źródła inspiracji,
• rysowanie, szkicowanie,
• kolaż,
• zestawienia,
• dekonstrukcja,
• analiza badawcza,
• modelowanie i drapowanie,
• tkaniny,
• odzież recyclingowana,
• wyrażanie pomysłów,
• szkice projektowe,
• ilustrowanie mody,
• warsztat artystyczny,
• kolory,
• kompozycja layoutowa.
adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word
Księgarnia Informatyczna zaprasza.